לופטים למסיבת רווקות

0
2116
לופטים למסיבת רווקות

אם הנכן מארגנות מסיבת רווקות עבור החברה הטובה שמתחתנת בקרוב, וודאי התחלתן קודם כל לחפש אחר המקום המושלם בו תוכלו לערוך את המסיבה. אנו כאן כדי להמליץ לכן על לופט למסיבת רווקות שוודאי יענה על כל הצרכים שלכן. לופט הוא מקום פרטי ומבודד שמכיל חדר אחד גדול, ולפעמים גם חדר מרכזי עם עוד כמה חדרים קטנים בתוכו.

מכיוון שמדובר בחלל גדול במיוחד, זהו המקום השווה ביותר לערוך מסיבת רווקות בצורה אינטימית וכיפית  – ובעיקר אם מדובר על קבוצה גדולה יחסית של בנות המשתתפות במסיבה. ריכזנו עבורכן מידע מועיל על לופטים למסיבת רווקות, כך שתוכלו להחליט האם זהו המקום האידיאלי ביותר עבור המסיבה הגדולה:

מהם היתרונות של לופט למסיבת רווקות

כאמור, לופט למסיבת רווקות הוא חלל גדול ופרטי בו ניתן לערוך כל סוג של מסיבה. מכיוון שהלופטים ממוקמים במקומות מבודדים יחסית, אין כל חשש מחגיגות עד השעות הקטנות של הלילה ללא הפרעה לשכנים ולדיירים המתגוררים בסביבת הלופט.

נוסף על כך, זהו חלל המגיע מאובזר עם כל הציוד הדרוש למסיבה. במקום לארגן רמקולים, מסכים, מיקרופונים וגם ריהוט של כסאות או שולחנות כל אלו ועוד מחכים לכם בלופט כחלק מהמחיר הכללי של השכרת המקום.

כיצד תבחרו את הלופט הטוב ביותר

כדי לבחור לופט שיתאים בול לארגון מסיבת רווקות, יש צורך לדעת בוודאות כמה משתתפות יהיו במסיבה, וכך לבחור את הלופט המתאים על פי הגודל שלו. בנוסף, יש לוודא מראש עם בעלי המקום כי הלופט מכיל את כל הציוד והאבזור הדרוש לכם למסיבה, אם הנכם ציוד נוסף כמו מקרר לאחסון אוכל ושתייה – בדקו האם ניתן לקבל אותו במסגרת המחיר הכולל, או שיש צורך לתוספת סמלית עבורו.

ישנם לופטים הכוללים גם חדר שינה אחד או יותר במקום, כך שבעלי המקום מאפשרים להשכיר את המקום ללילה שלם. אם קיימת דרישה בין הבנות במסיבה, העדיפו לבחור לופט כזה המאפשר לינה למשך הלילה במידת הצורך וכך הבנות שמעוניינות בכך יוכלו להישאר לישון במקום ללא דאגה בנוגע לחזרה הביתה בשעות לילה מאוחרות, או לאחר שתייה מרובה של אלכוהול במסיבה.

טיפים נוספים

מכיוון שאתן בוחרות את המקום הטוב ביותר שיעניק לכן את כל הדברים שאתן צריכות למסיבה, מומלץ לערוך רשימה הכוללת את כל הנושאים והאפשרויות שתרצו מהמקום ובדקו מראש עם בעלי הלופט אם כל אותם דברים מקובלים ואפשריים מבחינתם. אם אתן דווקא מעדיפות לופט למשך מספר שעות ולא ללילה שלם, בררו האם ניתן לשלם על השכרת הלופט לפי שעה או האם ישנה הגבלה של שעה מסוימת בה אתן צריכות לפנות את המקום.

כדי לבחור את המקום השווה ביותר, הסתמכו על חוות דעת והמלצות של בנות אחרות שחגגו את מסיבת הרווקות שלהן בלופט שבחרתן, וכך תוכלו לדעת כי המסיבה תהיה כיפי ומוצלחת בדיוק כמו שתכננתן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here