כל הסיבות לרכוש מתנות ממותגות – המדריך המלא לאנשי משאבי האנוש

0
1216
כל הסיבות לרכוש מתנות ממותגות – המדריך המלא לאנשי משאבי האנוש

כדי לאפשר לחברה שלכם לשמור על שם מקצועי מושלם, אתם עושים בכל יום ביומו את מירב המאמצים המקצועיים והבינאישיים. ואולם לעיתים מומלץ לחשוב מחוץ לקופסה כדי לאפשר לכם לשמור על קשרים טובים עם העובדים והלקוחות כאחד. לשם כך, ניתן לפנות לצוות חברת שקף אקשן וליצור מתנות ייחודיות לכל אירוע.

קידום שירותים ומוצרים

אחת הדרכים המיוחדות ביותר להפיץ את דבר השירותים והמוצרים שלכם ללקוחות השונים, היא על ידי קמפיין פרסום אפקטיבי. שימוש במגוון מוצרי פרסום למשל, היא שיטת פרסום שהופכת לנפוצה מאוד, דווקא בגלל מידת היעילות הגוברת שלה. לקוח חדש הוא לקוח שרוצה להרגיש מחוזר, על כן, כל השקעה ולו הקטנה ביותר של עט ממותג, יכולה לקנות את עולמו – ולאפשר לכם לסגור עסקאות חדשות.

מתנות חג לעובדים 

בדיוק כמו מערכת היחסים עם לקוח חדש, גם העובדים שלכם הם חלק מהותי מהיכולת שלכם לנהל את העסק ברווחיות. מידת הנכונות שלכם להשקיע משאבים ולרכוש מתנות לפסח לעובדים היא במידה רבה הדרך שלכם לשמור על אווירה טובה בתוך הצוותים, להביע הערכה על ההשקעה וליצור מערכת יחסים חיובית אל מול ההנהלה. זו לא חייבת להיות מתנה יקרה ומפוצצת בכל חג מחדש, אבל עצם זה שאתם חושבים על העובדים שלכם ועושים מאמצים להשקיע במתנות ממותגות, מראה להם שהם חלק מארגון גדול שחושב עליהם.

הפתעות קטנות ללקוחות שלכם

תקופת החגים, הן עיתוי מצוין לתת תשומת לב גם ללקוחות הקיימים שלכם. מרבית העסקים הגדולים משלבים בתוכניות העבודה השנתיות שלהם גם את הצורך המקצועי לשלוח מארזים לחג ללקוחות השונים. זאת, מתוך רצון לשמור על תקשורת רציפה ביום יום, אך גם על תשומת לב מיוחדת בחגים. הדרך הכי טובה לאפשר ללקוחות שלכם להנות ממתנת החג שלהם היא לבחור בספק מקצועי שיכול להציג לכם מגוון אפשרויות, כמו גם ליצור את המיתוג המושלם לכל סוג מתנה שאתם רוצים לתת. בסופו של יום זו דרך מעולה לשמור על הלקוח, כלקוח משלם לאורך פרק זמן ארוך יותר.

חברת שקף אקשן היא חברה שמייצרת ומשווקת מגוון עצום של מתנות ממותגות מתחומי עיסוק שונים, לטובת חברות ואנשים פרטיים. אנו מאפשרים לכם לבחור את היצע המתנות לעובדי החברה או ללקוחות שלכם, להדפיס את הלוגו שלכם וליצור את המארז המושלם לכל אירוע. לפרטים נוספים התקשרו- 03-6850114.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here