למעלה מ-50% מהאוכלוסייה סובלת מקשקשים: לראשונה – שמפו וקונדישנר למניעת קשקשים וסרום לעור מגורה של סדרת פלקסיטול

0
747
באדיבות: פלקסיטול

סדרת מוצרי פלקסיטול לקרקפת מגורה ויבשה, של אלטמן בריאות, ממשיכה להתרחב ומצרפת לשורותיה מוצרים חדשים – בקבוק של שמפו וקונדישינר לקרקפת מגורה עם קשקשים, וסרום מרגיע לקרקפת מגורה. שני המוצרים אינם מכילים סטרואידים וזפת, ניתנים לשימוש יומיומי ומספקים תוצאה מיידית. סדרת מוצרי פלקסיטול של אלטמן בריאות מספקת פתרון מוכח לבעיות קשקשים ועור מגורה.

בישראל ובעולם למעלה מ-50% מהאוכלוסייה סובלת מקשקשים וכ-10% סובלת מפסוריאזיס וסבוריאה דרמטיטיס. הגירויים והגירודים בקרקפת עשויים להטריד במשך היום, לפגוע באיכות החיים וליצור תחושת אי נוחות. לראשונה, לצד סדרת מוצרי פלקסיטול הפופולאריים של אלטמן בריאות: קרם ידיים, ציפורניים, רגליים ושפתיים לעור יבש, מושקים שני מוצרים נוספים- בקבוק של שמפו וקונדישנר וסרום לשיער לעור מגורה ועם קשקשים. מדובר בסט מוצרים המספקים את הפתרון הנכון והטוב לבריאות הקרקפת, למניעת קשקשים והרגעה מיידית של עור הקרקפת.

שמפו וקונדישנר בבקבוק אחד של פלקסיטול, בעל נוסחה ייחודית לקרקפת מגורה עם קשקשים. המוצר מסיר בעדינות לכלוך ושומן, ובאותה עת מזין בלחות את עור הקרקפת, מכיל מקציף טבעי וללא SLS. על מנת להשלים את התהליך לסובלים מקרקפת מגורה- סרום פלקסיטול נועד להרגיע את העור, מזין בלחות, ומספק הקלה לגירוי בקרקפת הקשור בעור יבש ומגורה. הסרום משפר את מראה הקרקפת והאדמומיות, ובעת השימוש ניתן לשים מעט טיפות על האזור המגורה והדלקתי, לעסות בעדינות וללא שטיפה. שני המוצרים היפו-אלרגניים, בטוחים לשימוש יום-יומי ומתאימים לכל סוגי השיער, גם לשיער שעבר תהליכיים כימיים: החלקה, צבע והבהרה וניתן להשתמש בהם לאורך זמן.

את המוצרים החדשים בסדרת פלקסיטול, שמפו וקונדישינר וסרום, ניתן לרכוש ברשתות הפארם ובתי הטבע.
מחיר מומלץ לצרכן- 65.90 ש"ח

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here