משווים מחירים – וחוסכים הרבה כסף

0
1574
משווים מחירים – וחוסכים הרבה כסף

כולנו רוצים לחסוך כסף ולשלם פחות על השירותים שאנחנו מקבלים כדי שיישאר לנו קצת יותר בחשבון הבנק. בפועל, בלי לשים לב, אנחנו משלמים המון על חבילות שירותים שלא בוצע בהן עדכון במשך שנים. אם רק תבדקו כמה עולה לכם האינטרנט או חבילת הסלולר, תגלו לאן הולך כסף. חשוב מכך – תגלו שלא מאוחר לשנות את המצב ולשלם הרבה פחות.

השוואת מחירים בין ספקי האינטרנט

כשהאינטרנט רק נכנס לחיינו הוא עלה לא מעט אבל היום התמונה שונה לחלוטין. הסיבה העיקרית לכך היא התחרות על כרטיס האשראי שלכם, מה שאומר שאם רק תבצעו השוואת מחירי אינטרנט תגלו שאתם יכולים לצמצם את העלויות דרמטית. החיסכון הזה יכול להיות קטן יחסית, אבל גם 10 שקלים בחודש הם 120 שקלים בשנה, וסביר להניח שתוכלו להוזיל גם את מחירי הסלולר והטלוויזיה. באתר "משתלם לי" תוכלו לבדוק את כל האפשרויות שלכם, להשוות מחירים ולקבל החלטות צרכניות חסכוניות הרבה יותר.

משווים מחירים גם בסלולר

גם חברות הסלולר הולכות ומתרבות, ועם רפורמות שונות לאורך השנים התחום הזה השתנה לחלוטין. פעם היינו משלמים מאות שקלים מדי חודש אבל היום התשלום החודשי עומד על שתי ספרות בלבד. השוואת מחירים סלולר היא צעד קריטי בכל הקשור לבחירת הספק שלכם, ומומלץ לבחון לא רק את עלות החבילה אלא את מה שהיא כוללת. במילים אחרות, אם אתם גולשים המון מהסלולר רצוי שתהיה לכם חבילה מתאימה, ואם אתם מנהלים שיחות עם לקוחות או משפחה בחו"ל – כדאי שתהיה לכם חבילת חו"ל.

אינטרנט, סלולר וגם טלוויזיה

בהנחה שאתם צופים מפעם לפעם בסדרה טובה או בתכנית ריאליטי, נצמדים למסך כשמהדורת החדשות משודרת או נהנים מסרטים משובחים – אתם כנראה זקוקים לשירותי טלוויזיה. המבחר בתחום הזה אדיר, עם ספקי טלוויזיה קלאסיים שמציעים חבילות ערוצים (כמו טבע, ספורט ובידור) ועד שירותי סטרימינג שמוצעים גם על ידי חברות הסלולר השונות. זה הזמן לבחון חבילות טריפל ולגלות אם תוכלו לקבל את שלושת שירותי התקשורת המרכזיים גם יחס, ועל הדרך לחסוך בעלויות.

השוואה בין החברות הגדולות

בין אם אתם מעדיפים את החברות הגדולות, כמו סלקום ופרטנר או הוט אינטרנט, השוואה בין כל האפשרויות ובין כל החברות היא קריטית. זו הדרך הטובה ביותר לגלות כמה תשלמו לכל חברה ומה תקבלו בתמורה, וזה גם לא דורש מכם זמן יקר. אתם מוזמנים להיכנס לאתר "משתלם לי", להשוות מחירים ולשלם פחות על כל השירותים שאתם פשוט לא יכולים בלעדיהם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here