מבצעים מיוחדים לרגל חגיגות השנה האזרחית החדשה בכל סניפי רשת חינאווי Wine & More ברחבי הארץ

0
1253
צילום: אביב פרסום

3+1 על מגוון רחב של יינות מובילים לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים

בנוסף, עד 30% הנחה על מגוון משקאות אלכוהוליים, בירות ויינות של מותגים מקומיים ובינלאומיים

 מבצעים מיוחדים לרגל חגיגות השנה האזרחית החדשה בכל סניפי רשת חינאווי Wine & More– 3+1 על מגוון רחב של יינות מובילים לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים. בנוסף, עד 30% הנחה על מגוון משקאות אלכוהוליים, בירות ויינות של מותגים מקומיים ובינלאומיים.

מהנהלת הרשת נמסר כי "כמו בכל שנה, בשבוע האחרון של השנה האזרחית החדשה קיים גידול של למעלה מ- 40% בהיקף אחוזי המכירות על האלכוהול. אנו צופים כי הודות לשינויים שיצרה הקורונה, נתון זה יעמיק ויעמוד על כ- 65%, זאת בהינתן והמסעדות והברים סגורים. הצרכנים צורכים בתקופה זו בעיקר שמפניות ומבעבעים למיניהם. יחד עם זאת, אנו מעריכים כי קטגוריית משקאות כמו קוניאק, ג'ין, טקילה, רום, ויסקי וליקרים למיניהם המשמשים אף להכנת קוקטיילים יככבו במיוחד השנה".

בין מגוון מבצעי 3+1:

פרסקובלדי, פרקשנט, טורא, ברבדו קברה, צובה, שאטו גולן, מוגה ריוחה רזרבה, שאטו גולן קברנה, בן זמרה רזרבה, פלם, אורנלייה לה ולטה, מרגלית, קלו דה גת, קסטל, רזיאל ועוד.

מבצעי שמפניות ויינות מיוחדים:

פול רוג'ר ברוט, פרקשנט אייס, פרקשנט אייס רוזה, צובה קברנה ומרלו, דובל לוראה, קורדון נגרו, מואט ברוט, מרטיני מבעבע.

בנוסף, מבצעים של עד 30% על משקאות אלכוהוליים נבחרים:

ויסקי מק'אלן טריפל קאסק 12 700 מ"ל- 189 ₪ במקום 229 ₪, ויסקי מק'אלן טריפל קאסק 18 700 מ"ל- 949 במקום 1,090 ₪, ויסקי ג'וני ווקר גולד לייבל ליטר- 169 ₪ במקום 199 ₪, ויסקי שיבס 12 700 מ"ל- 79.90 ₪,  ליקר אמרולה 700 מ"ל- 69.90 ₪, ג'ין הנדריקס 700- 129 ₪.

בירות: קסטיל רוז' 330 מ"ל- 6 יחידות ב- 39 ₪, סטלה ארטואה 330 מ"ל- ארגז ב- 84.90 ₪.

 מבצעים אלו יתקיימו בכל סניפי הרשת, החל מה- 21 בדצמבר ועד ל- 31 בדצמבר 2020.

בקניה מעל 450 ₪ המשלוח ללא עלות.

 

 

רשת חינאווי Wine More מציגה מבצעים מיוחדים לשנה האזרחית החדשה צילום אביב פרסום
צילום: אביב פרסום

 

אודות רשת חינאווי Wine & More

רשת חינאווי wine & more , הנה רשת קמעונאית מובילה לשיווק והפצת יינות ומשקאות אלכוהוליים מהוותיקות והבולטות בארץ. הרשת מונה כיום 9 סניפים המתמקדים בעיקר באזור המרכז והשרון: 2 סניפים בתל אביב, הרצליה, חולון, פתח תקווה, יפו, הוד השרון ובאירפורט סיטי. בסניפים אחדים מפעילה בנוסף הרשת קצבית פרימיום ומעדניה איכותית.

 הרשת הוותיקה הוקמה בשנות ה- 40 עוד לפני קום המדינה, על ידי קרים חינאווי, וכבר אז הצטיינה בהיצע ומגוון רחב של יינות ומשקאות אלכוהוליים איכותיים וכן, יבוא אישי של יינות עתיקים מהיקבים המובילים בעולם. חינאווי הפך לשם נרדף של אהבת היין המשובח, איכות חסרת פשרות ומקצוענות ברמה בינלאומית.

 כיום, מנוהלת הרשת ביד רמה על ידי בניו של ג'ורג' חינאווי, אשר קיבלו את המושכות לניהול עם תום לימודיהם הגבוהים באנגליה- אנדרי, ואסים ותאופיק חינאווי, הממשיכים בהצעדת המותג בעל השם העולמי ופיתוח בשווקים חדשים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here