מדריך לבחירת מיקרוגל

0
1371
מדריך לבחירת מיקרוגל
מקור freepik

מאת שירי ברק – אתר http://www.finder.co.il

הודות למיקרוגל, ניתן לחמם ואף לבשל מאכלים מסוגים שונים בתוך דקות בודדות. יחד עם זאת, בכדי ליהנות מכל התועלות של המיקרוגל, קיימת חשיבות גבוהה לבחור אותו בתבונה ולהלן מדריך אשר יסייע לכם במטרה:

מה גובה התקציב אותו אתם מקצים למטרה?

כל מי שיתחיל בהליך חיפושים אחרי מיקרוגל יגלה שטווח המחירים הינו רחב במיוחד, כאשר מחיר של מיקרוגל יכול להתחיל בכ-200 ₪ למיקרוגל בסיסי ולהגיע ל-2,000 ₪ ויותר. כאשר מתכננים את התקציב אשר יוקצה למטרה, חשוב לברר תחילה מה בדיוק ניתן לקבל עבור אותו הסכום – בכל זאת, יש לקחת בחשבון גם את התועלת.

המותג אשר עומד מאחורי המכשיר

בעולם מוצרי החשמל יש מותגים גדולים ומוכרים ויש את אלו הנחשבים ליותר אלמוניים. ברוב המקרים, יש סיבה בגינה מותג קיבל את שמו והוא גם שומר עליו לאורך שנים – דבר זה נובע ברוב המקרים מהמשתמשים הרבים שהינם מרוצים. מהסיבה הזאת, ההמלצה תהיה להתמקד במיקרוגל מבית המותגים המוכרים יותר בתחום.

המפרט הטכני

בטרם בוחרים מיקרוגל, כדאי לעיין בצורה מעמיקה בתכונות של המוצר (המפרט הטכני). יש לשים דגש בעיקר על פרמטרים כמו: הנפח של המיקרוגל – אשר ינוע ברוב המקרים בין 17 ל-35 ליטרים. העוצמה של המיקרוגל – אשר יכולה לנוע בין 700 ל-1100 ואט.

וכמובן, כדאי לסקור את כל אפשרויות ותוכניות הבישול של המיקרוגל ובהתאם להגיע למסקנה אם אכן מדובר במכשיר אשר עונה על הדרישות והצרכים – אם אתם מתקשים להבין את כל התכונות, ההמלצה היא להיוועץ באיש מקצוע בטרם בחירת המכשיר.

גודל המכשיר

בסופו של דבר המיקרוגל אמור להיות מונח במקום ייעודי אותו תקצו בעבורו. כדאי למדוד את אותו השטח ולכתוב את המידות ובשלבים הבאים, לבחור מיקרוגל במידות המתאימות – כך תמנעו מעצמכם מצבים בהם אתם נאלצים לשים את המיקרוגל במקום לא מתאים.

נראות/עיצוב

מכשירי מיקרוגל יכולים להגיע במגוון רחב של צבעים ועיצובים. אם חשוב לכם שהמכשיר ישתלב בהרמוניה עם עיצוב המטבח שלכם, כדאי לשים דגש גם על הפרמטר הזה.

תוספות מיוחדות

בעולם הטכנולוגי בו אנו חיים ניתן למצוא מכשירים מיקרוגל משולבים – מכשירים יכולים לשלב בתוכם גם את התכונות של תנור אפייה וכיוצא בזה.. ככלל, ההמלצה היא לנסות ולהתעדכן בכל החידושים המוצעים בתחום ורק לאחר מכן, לקבל החלטה מושכלת לגבי הבחירה.

אז נכון שכיום ניתן למצוא מכשירי מיקרוגל זולים במיוחד יחד עם זאת, גם אם מדובר בהוצאה של 200 ₪, תרצו להבטיח לעצמכם שהיא לא לחינם.

לכן, בטרם בחירת המיקרוגל ההמלצה היא להבין תחילה את מלוא הדרישות והצרכים שלכם מהמכשיר. בשלב הבא, כדאי לנסות ולהכיר כמה שיותר סוגים של מכשירים, את המותגים אשר נחשבים למובילים בתחום ואת המחירים ורק לאחר מכן, לקבל השלבים הללו, לגשת לשלב בחירת המיקרוגל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here