מה הצעד הראשון במימוש היעדים המשפחתיים שלנו?

0
890
מה הצעד הראשון במימוש היעדים המשפחתיים שלנו?

לכולנו יש חלומות ואנו עובדים קשה מאוד על מנת לממש אותם יחד כמשפחה. בין חלומות ובין המציאות, אמנם, עשוי להיות פער משמעותי. לעתים, נראה כי הכסף שלנו ממש נוזל בין האצבעות ובין כיבוי שריפות להחזרי חובות, אנו לא מצליחים לייעד את המשאבים הנדרשים למטרות החשובות לנו. עם הסיוע המקצועי הנכון, ניתן יהיה לתכנן מראש את סדרי העדיפויות ולתכנן תקציב מדויק שיאפשר לנו להכניס לחיינו את כל השפע שאנו מייחלים לו. אביתר זכאי ליווה בחלוף השנים משפחות רבות בישראל וסייע להן לייעד את המשאבים שלהן עבור הדברים החשובים באמת. 

משפחות רבות בישראל מתקשות בניהול התקציב החודשי. גם אם אנו מצליחים לגמור את החודש מבלי לחפור במינוס ועומדים בכל ההתחייבויות שלנו, מצב זה רחוק להיות מהגשמת האידיאל הכלכלי שהיינו רוצים לחוות בחיינו. אנו רוצים לממש יעדים ולהגיע חדשים שישפרו את איכות החיים שלנו ויספקו לילדינו הזדמנויות חדשות. כדי להגיע להישגים אלו, בניית תקציב משפחתי היא הצעד הראשון. 

שינוי מהפכני בהתנהלות הכלכלית

לא תמיד קל להבין מהם הצעדים שיש לנקוט בהם כדי לשנות את המצב הכלכלי של המשפחה. השגרה העמוסה מייצרת את מציאות החיים שלנו ולעתים קרובות, אנו לא מאמינים כי היא ניתנת לשינוי. המבט החיצוני של יועץ כלכלת המשפחה יאפשר לך לקבל רעיונות שייתכן שלא עלו כלל על דעתך ולהתמקד ביעדים החשובים לך יותר מכל. כמו תמיד, ניאלץ לעשות ויתורים, אך זהו מחיר קטן לשלם כדי לצאת מהמינוס ולהניע את המשפחה למחוזות של רווחה כלכלית, לתכנון מושכל של העתיד הפיננסי שלך ושל ילדיך ולשקט הנפשי שתמיד ייחלת לו בתחום הכספי.

אשמח ללוות אותך בדרך לביטחון כלכלי

אביתר זכאי מזמין אותך לתהליך שמשנה מן היסוד את אופן ההסתכלות שלך על ניהול כספים ועל סדרי העדיפויות של משפחתך. לעתים כל מה שנדרש כדי לעשות זאת, הוא לצפות בכל הנתונים כפי שהם ולהכיר במציאות. הניסיון רב השנים של אביתר זכאי בתפקיד יועץ משכנתאות בצפון ובמגוון תחומים אחרים בעולם הפיננסים, מאפשר לך ליהנות מייעוץ צמוד המגובה בידע מקצועי רחב יריעה. זוהי הזדמנות נפלאה להעניק למשפחה שלך הדרכה והנחיה מקצועית ולהכניס פרקטיקות של עולם העסקים ולסלול עבור המשפחה שלך נתיב לשגשוג. כדי ללמוד עוד על מגוון השירותים הזמינים לך וכדי לקבל פרטים נוספים על התהליך הייחודי לניהול כלכלת המשפחה, ניתן לפנות עוד היום בטלפון 054-4277987.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here