עוברים דירה בקלות

0
3497
עוברים דירה בקלות

מעבר דירה הוא אירוע מלחיץ אשר כרוך בפרוצדורות רבות וסידורים שונים. יום ההובלה הוא שיא ההתרחשות וכדאי להגיע אליו מוכנים. על מנת שזה יקרה יש לנקוט במספר מהלכים שיבטיחו התנהלות חלקה, מהירה ובטוחה. כל חברת הובלות מצוידת בדרך כלל בצוות מובילים מיומן שמכיר את העבודה ומסוגל לבצע את ההובלה בלי בעיות מיוחדות. מאידך כדאי לברר היטב על איזו חברה מדובר ולהקפיד לפנות רק לחברת הובלות מנוסה ומוכרת.

הדירה שלכם מכילה רכוש רב לא הייתם רוצים שמשהו ישבר או יתקלקל רק בגלל שמדובר על עבודה לא מקצועית. כדאי אם כך להשקיע בחברת הובלות שתוכלו לסמוך עליה בעיניים עצומות. את חברת ההובלות שלכם תוכלו למצוא ברשת האינטרנט. שיטוט קצר ברשת יגלה לכם רשימה של חברות הובלה שתוכלו לבחור מתוכן את האחת שמתאימה לכם.

מה צריך לבדוק כשבוחרים חברת הובלות?

כמו כל שירות שאנו מקבלים גם במקרה זה נרצה לקבל את הטוב ביותר. ישנם כמה גורמים שהופכים את חברת ההובלות לאיכותית יותר:

  • ראשית יש לקרוא המלצות על החברה באתר שלה. מההמלצות ניתן ללמוד אודות שביעות רצונם של לקוחות העבר. אם ישנן תלונות שונות על החברה, השירות או אופי הטיפול אז כדאי להמשיך לחפש.
  • לאחר שמצאתם חברה אז מומלץ להיפגש עם אחד מנציגי החברה שיגיע לדירה ויראה איזה ציוד צריך להעביר. לא כדאי לוותר על החלק הזה ומומלץ שלא להסתפק בשליחת תמונות בלבד שלא משקפות כלל במה מדובר.
  • אם הדירה נמצאת בבניין ללא מעלית אז ניתן להזמין שירות של מנוף שיקל את מהלך העבודה. ישנם מנופים שיכולים להגיע גם לקומה השביעית, הכול תלוי בגודל החברה שאליה פניתם.
  • בעונת הקיץ מתקיימים מעברי דירה רבים מאוד. אם גם אתם עוברים בתקופה זו אז מומלץ לשריין את חברת ההובלות מראש כך שלא תישארו בלי הובלה.
  • את כל הפרטים רצוי לסגור מראש ובכתב. לא כדאי להסתמך על הבטחות בעל פה שיהיה בסדר כי בדרך כלל במקרים כאלו הכול לא יהיה בסדר.

מה לעשות עם התכשיטים?

אם יש לכם חפצים יקרים אז מומלץ לקחת אותם באופן אישי ברכב הפרטי. ככל שמדובר על תכשיטים, תמונות או תרופות שצריכות להיות זמינות, עדיף שיהיו בהישג יד.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here