איך לבחור נעלי ספורט

0
2970

רבים מאתנו נוהגים להתאמן למטרות שונות. אימון ספורטיבי כרוך בהצטיידות בתלבושת נוחה שתאפשר לנו לקיים את הפעילות הספורטיבית בנוחות ובקלות. בדרך כלל יהיה מדובר על מכנסי אימון ארוכים או קצרים, חולצה מנדפת זיעה וכמובן נעלי ספורט טובות וקלות שיגנו על הרגל ויספקו לנו תחושת נוחות מרבית.

בוחרים נעלי ספורט

כאשר אנו רוצים לבחור נעלי ספורט ישנם כמה פרמטרים חשובים שכדאי שניקח בחשבון:

  • ראשית חשוב שהנעל תהיה נוחה. זו תהיה טעות לבחור בנעל רק בגלל שהיא נראית טוב על הרגל ולאחר זמן קצר לגלות שהיא גורמת לכאבים או לאי נוחות.
  • אם מדובר על נעל שמיועדת לריצה אז ניתן לרכוש נעל במידה מעט יותר גדולה. פעולה זו תביא לתחושה משוחררת יותר במהלך הריצה.
  • נעלים שמיועדות לספורט כמו כדורסל או טניס צריכות "לשבת" טוב על כף הרגל. בנוסף כדאי לבחור בנעל שמתאימה לסוג הספורט שבו אתם עוסקים.
  • את הנעלים יש להחזיק במקום מאורר וקריר. לא מומלץ להשאיר אותן בחוץ ורצוי להכניס אתן לתוך ארון ייעודי שישמור עליהן.
  • אפשר לכבס נעליים איך יש לעשות זאת על פי ההוראות של היצרן. בכל מקרה אין להכניס נעליים למייבש הכביסה, פעולה זו עלולה לגרום להן נזק בלתי הפיך.

איפה מומלץ לקנות נעליים

כאמור לא כדאי לרכוש נעליים על פי המראה שלהם ועדיף להתרכז בנוחות על כף הרגל. ישנן חנויות נעלים מסוגים שונים וטווח המחירים הוא רחב. אם אתם מחפשים מותג מסוים אז סביר להניח שתמצאו אותו בחנויות של החברה. ישנם גם מחסנים גדולים (בדרך כלל באזורי תעשיה) שמציעים למכירה נעליים סוג א' במחירים זולים יותר. מומלץ לבדוק את כל האפשרויות ולהגיע אל ההצעה המשתלמת ביותר.

אנשים שמתאמנים שנים רבות כבר מורגלים בהחלפה של זוגות נעליים מידי תקופה קצרה. במידה ואתם לא עוסקים בספורט תחרותי מקצועי תוכלו להסתפק גם בנעליים ברמה בינונית שכן גם אם תקנו את הנעל היקרה ביותר לא תדעו כיצד להפיק ממנה את המיטב. בכל מקרה תמיד חשוב לבדוק את האיכות של הנעל בחנות ולא לקנות במקרה שמשהו נראה לא כשר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here