רשת האופנה לי קופר קידס משיקה את קולקציית  סתיו חורף 2022 – לבנים  מגוון של פריטים לבית ספר במראה ספורטיבי    ועד פריטים השואבים השראה מאיכות הסביבה והתחשבות בכדור הארץ קולקציית בנים – סתיו חורף 2022  

0
822
צילום: עופר חג'יוב

רשת האופנה לי-קופר קידס משיקה בימים אלה את קולקציית סתיו חורף 2022 לבנים מגילאי 4 ועד 14.  הקולקציה החדשה מאופיינת בסגנון סטריט לוק אורבני, בדגש על בדים נוחים ואיכותיים ובמחירים השווים לכל כיס. 

הקולקציה כוללת מגוון רחב של פריטים המתאימים לכל שעות היום ולכל אירוע החל מלבוש המתאים לבית הספר ועד פריטים לשעות אחה"צ, כמו כן ניתן למצוא בין היתר פריטים המתאימים לאירועים ולמסיבות, תוך הקפדה רבה על התאמת הפריטים לחורף הישראלי. 

קולקציית סתיו חורף 2022 משלבת בתוכה שלל סגנונות והשראות,  ניתן למצוא פריטים בעלי אופי ספורטיבי כמו חליפות פוטר בצבעים עזים עם חתכים, שניתן ללבוש כסט או להרכיב לוק חדש לגמרי, ואף פריטים השואבים השראה מאיכות הסביבה והתחשבות בכדור הארץ. 

A לי קופר קידס מכנס
צילום: עופר חג'יוב
A לי קופר קידס גינס
צילום: עופר חג'יוב

הקולקציה מציעה פריטי פרימיום מבדים מיוחדים כמו ספנדקס, פוליאסטר וניילון עם הדפסים מבריקים ומטאליים. בנוסף, הקולקצייה מדגישה את הצורך לאחר הקורונה להיות סלחניים יותר כלפי העולם שבו אנו חיים באמצעות חולצות ג'ינס בשטיפות שונות, סריגי טאי דאי ועוד. 

המותג לי קופר קידס מציע החורף לבנים ליין של פריטי ג'ינס נוחים ו"קלים": ג'ינס סקיני המאופיין במראה צר מלמעלה ועד למטה, ג'ינס בגזרה צרה, ג'ינס בגזרה משוחררת במפשעה וברגל צרה. קיים מגוון דגמי ג'ינסים עם פרינטים של קרעים, טלאים ושפשופים במגוון צבעים: מלבן, כחול בהיר, כחול כהה,  ועד שחור,  המתאימים לכל שעות היום. 

קולקציות "לי קופר קידס" מובילות את הטרנדים החמים והעדכניים בעולם האופנה לצד איכות בלתי מתפשרת עם דגש מיוחד על הפרטים הקטנים מתוך מחשבה על נוחות הלקוחות.

טווח מחירים:

טי שירט-החל מ 59.90 ש"ח

פוטרים-החל מ 99.90 ₪ 

סריגים -החל מ 119.9 ₪ 

חולצות אריג-החל מ 139.9 ₪ 

מעילים וג'קטים-החל מ 149.9 ₪ 

ג'ינסים-החל מ 149.9 ש"ח

חליפות ספורט- החל מ 149.9  ₪ 

ניתן להשיג בכל סניפי רשת לי קופר קידס ברחבי הארץ

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here