לגוף מגיע ללכת בנוחות מקסימלית

0
227
credit Pixabay

אנשים רבים מגלים בשלב כלשהו שנעליים לא נוחות הן לא הבעיה היחידה ושיש צורך בתגבור אורטופדי כמו התאמת מדרסים נוחים על פי מבנה כף הרגל שלהם. בשנים הרבות שבהן אנחנו פעילים אנחנו מעמיסים על הגוף משא כבד לא פעם ועושים פעולות בצורה לא נכונה, מה שגורם לכאבים ולפעמים לעיוותים באופן הנחת הרגל כהשיא צועדת ומשום כך ליציבה לא טובה והליכה מאומצת ולא נכונה. כדי לחלק טוב יותר את משקל הגוף על כף הרגל וכדי להבטיח לה יציבה נוחה ונכונה, רצוי להתאים לעצמכם מדרסים אורטופדיים משום שהתמיכה שהם מספקים מונעים בעיות ופותרים אי נוחות ומצוקה של הרגליים. המדרסים משחררים את כפות הרגליים מלחצים של נעליים צרות מדי או בנויות לא נכון, ומשמשות מצע תמיכה מצוין שבולם זעזועים ועוזר לכם לצעוד טוב יותר במשך שעות. בסופו של היום הארוך לא תרגישו עוד את הכאבים שהרגשתם בנעליים ללא מדרסים ותוכלו ללכת מרחקים ארוכים ולעשות כל דבר מבלי להזיק לגוף. מדרסים כאלה אפשר להזמין אצל אנשי המקצוע של שטינר אורתופדיקה בע"מ (03-6955883), שמציעים לכם התאמת מדרסים מעולים ואיכותיים לזמן רב.

גם ספורטאים מעריכים נעליים טובות

חברות נעלי הספורט שמחות להיעזר בשירותי הפרסום של ספורטאים מפורסמים משום שהן יודעות כמה נעלי ספורט טובות ומתוכננות היטב מבוקשות בשוק לא רק על ידי ספורטאים מקצועיים. רבים אוהבים לצאת לפעילויות גופניות בשעות הפנאי ומעדיפים נעליים מושקעות שמתוכננות בצורה בריאה משום שהן שומרות על הרגליים שלהם. היום, בזכות הבנה טובה יותר של מבנה כף הרגל והצרכים של הספורטאים השונים, אפשר למצוא נעלי ספורט אורטופדיות מעוצבות ומתוכננות למטרות השונות כמו נעלי ריצה, נעלי טניס ונעליים למשחקים שדורשים קפיצות שגורמות לחבטות קשות לגוף כמו בכדורסל ובכדורגל. נעליים אלה מתאימות גם לכל מי שרוצה לשמור על הרגליים והגוף מפני פציעות ספורט ופעילות גופנית מאומצת.

כשהגב כואב מתחילים ברגליים

אחת התוצאות של נעילת נעליים לא מתאימות היא מנח לא בריא של כף הרגל וכתוצאה מכך עיוות שלם של כל הגוף. השלד מנסה לפצות על חוסר תמיכה מתאימה והרגליים שלא יכולות לשאת את משקל הגוף ללא תמיכה מתאימה בכפות הרגליים לחלוקת המשקל מעבירות את הזעזועים ישירות לשלד. משום כך, התאמת מדרסים נכונים ואורטופדיים יכולה למנוע את כאבי הגב ולהתחיל לשקם את מצב השלד והמפרקים. לצורך זה כדאי להתאים מדרסים לכאבי גב שעוזרים לפוגג אותם לאט ומונעים אותם בהמשך. תוכלו להזמין אותם לאחר התאמה אישית בחנות שטינר אורתופדיקה בע"מ אצל אנשי המקצוע המיומנים. זמינים גם בטלפון 03-6955883

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here