שוברי מתנה לכל מטרה – הפתרון האידיאלי למתנות איכותיות

0
1242
שוברי מתנה לכל מטרה - הפתרון האידיאלי למתנות איכותיות
מקור freepik

אירועים משמחים כמו יום הולדת, קידום בעבודה, גיוס של הילד, קבלת תואר, חגים וכל מאורע חיובי אחר מוכרחים להיחגג בצורה כיפית ומהנה במיוחד. בין אם מדובר על חגיגה גדולה עם חברים, קולגות ובני משפחה, או דווקא כזו מצומצמת עם המשפחה הגרעינית בלבד – הענקת מתנה סמלית ומתחשבת תמיד תעשה את העבודה.

במצב כזה תמיד עולה השאלה "איזו מתנה הכי תתאים לאירוע?", והחשש הוא לבחור מתנה לא נכונה שתצריך מחוגג האירוע להחליף אותה בחנות, או חלילה להציב אותה חסרת שימוש בחדר האחסון תוך תחושת אכזבה כי היא תוספת מקום מיותר בבית. כדי להימנע מתחושות כאלו, ניתן פשוט להעניק גיפטקארד שישאיר את הבחירה בידיו של מקבל שובר המתנה. 

מתנות לידה שכל יולדת טרייה תשמח לקבל

לידה היא מאורע משמח ומרגש, ולכן המתנה הטובה ביותר ליולדת הטרייה תהיה שובר מתנה שיהיה רלוונטי במיוחד בתקופה הזו. ניתן לבחור בין שוברים הניתנים למימוש בבתי אופנה המתמחים בביגוד לרך הנולד, גיפטקארד לחנויות המוכרות פריטי ריהוט לחדרי תינוקות, או ציוד נלווה ושימושי כמו עגלות, מנשאים, כסאות בטיחות ועוד.

גיפטקארד לימי הולדת בכל גיל

ימי הולדת חוגגים בכל שנה, וכדי להעניק בכל פעם מתנה שונה ומיוחדת – כדאי לרכוש שובר מתנה המציע מגוון אפשרויות לחוגג יום ההולדת בכל גיל ובכל שנה. ניתן לבחור בין שוברי מתנה ייעודיים בתחום הלייף סטייל, אופנה, אטרקציות וגם טיולים. אם אתם לא רוצים להחליט ומעדיפים להשאיר את הבחירה בידיו של מקבל השובר, תוכלו להעניק לו גיפטקארד כללי שבאמצעותו יוכל להחליט איזו מתנה לממש.

שובר מתנה לחוויות קולינריות

היתרון של שוברי מתנה הוא היצע האפשרויות שהם מאגדים בתוכם, כך ששובר אחד יכול להקנות למקבל את חופש הבחירה במתנה הטובה ביותר עבורו. כך נחסכת דילמה ארוכה מצד נותן המתנה, ובנוסף מקבל המתנה נהנה ממתנה איכותית ושווה שהוא לא ישכח אף פעם. בין שלל האפשרויות, שובר המתנה יתאים גם עבור אנשים שאוהבים ליהנות מחוויות קולינריות איכותיות כמו ארוחה במסעדת שף, ארוחת בוקר אותנטית, ארוחות במלונות יוקרה ועוד.

שוברי מתנה לעובדים

שוברי המתנה יכולים לחסוך אינספור התלבטויות גם לבעלי עסקים ומנהלים המעוניינים לצ'פר את עובדיהם המסורים. בין אם מדובר על מתנה לכבוד חג הפסח, מתנות לחגיגת תחילת שנה חדשה או סתם מתנת בונוס לעובדים חרוצים – בחירה בגיפטקארד שיוענק לעובדים תהיה הטובה ביותר, ותעניק להם את האפשרות לבחור בעצמם את המתנה שהם ירצו לקבל.

כדי להימנע מאי נעימות בין העובדים, מומלץ לבחור לכל עובד כרטיס גיפטקארד כללי בסכום סמלי שנקבע מראש, כך שכל אחד יוכל לממש אותו כרצונו ובאופן שווה על פי תקרת סכום המתנה שהוקצבה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here