טלוויזיה חכמה אנדרואיד

0
2430
טלוויזיה חכמה אנדרואיד
קרדיט pixabay

מספר המשתמשים באנדרואיד הכפיל את עצמו בשנים האחרונות. יותר ויותר משתמשים רואים בפלטפורמה הזאת תחליף ראוי לצפייה המסורתית בטלוויזיה, שמאפשר גם גלישה ושימוש בשירותי תוכן על גבי מסך טלוויזיה חכמה אנדרואיד , במקום סמארטפון או מחשב אישי.

אבל מה זה בכלל אנדרואיד TV?

מדובר במערכת הפעלה לטלוויזיות חכמות שפיתחה גוגל במטרה להנגיש תכנים ייעודיים לצפייה במסכים גדולים. היא דומה במערכת ההפעלה שלה למערכת אנדרואיד לסמארטפונים וטאבלטים. כדי להיכנס לעולם האנדרואיד TV עליכם לרכוש טלוויזיה חכמה אנדרואיד הכוללת מערכת מסוג זה ולחבר אותו לכל טלוויזיה באמצעות כבל HD ולאינטרנט הביתי באמצעות רשת ה – WIFI או כבל אינטרנט.המשתמשים יכולים להוריד באמצעות חנות הגוגל פליי שלל אפליקציות ושירותי תוכן למוזיקה, סרטונים, משחקים ועוד..

חיבור מקלדת פיזית

שימוש עם טלוויזיה חכמה אנדרואיד  יהיה הרבה יותר קל ויעיל אם תחברו אליה מקלדת ועכבר פיזיים שבאמצעותם תוכלו לנווט בקלות ולהקליד טקסט רב, במקום להקליד אות-אות במקלדת הווירטואלית וזה משדרג את ההקלדה שיהיה מהיר וקל יותר.ההקלדה באנגלית תתאפשר ללא בעיה ובחלק מהמקלדות והממירים תוכלו אף להקליד בעברית

איך לדעת איזו טלוויזיה חכמה לרכוש?

זו שאלת השאלות. שוק הטלוויזיות החכמות בישראל ,יחסית צעיר ומתפתח בקצב גבוה, אך הצרכנים עצמם לא תמיד יידעו מה לרכוש, אילו תכונות לחפש ועוד. לכן, ננסה כאן לענות על כמה מהשאלות החשובות ביותר.

לפני שניגשים לקנייה, זכרו כמה דברים: דבר ראשוןמוכר שמנסה לשווק לכם  בכוח טלוויזיה בטכנולוגית תלת מימד יהיה לא אמין, משום שבישראל עדיין אין מספיק ערוצים שעובדים בטכנולוגיה זו. במילים אחרות, אין בטכנולוגיה הזו צורך ממשי נכון לעכשיו.

דבר שני, עליכם לשאול את עצמכם מה בדיוק אתם רוצים. ישנם מסכים חכמים אשר כוללים רק חלק מהתכונות שהוזכרו קודם לכן, והם יעלו פחות מאשר טלוויזיה חכמה אנדרואיד בגרסתה המלאה. חישבו היטב מה מתאים לכם. וכעת, לדברים החשובים שיש לבדוק.

חשוב מאוד לברר כיצד פועל חיבור הרשת מהמסך

ישנם מסכים, בדומה לסמארטפונים, אשר כוללים מודם פנימי שמאפשר חיבור אלחוטי לרשת. אחרים ידרשו חיבור חוטי או מקלט אינטרנט אשר מתחבר דרך אחת מכניסות ה – USB. בדקו היטב לפני הקנייה מהו סוג החיבור הקיים במסך בו אתם מתעניינים. בנוסף וודאו שיש בו לפחות שתי כניסות USB, כדי שהכניסה המיועדת למקלט לא תהיה היחידה.כמו כן, לפני הקנייה, וודאו שהטלוויזיה תומכת בכל הקבצים האפשריים – או לפחות בכל אלה שאתם נוהגים להשתמש בדרך כלל. הטלוויזיות המתקדמות ביותר לא צפויות לעשות בעיות בעניין זה, אבל תמיד כדאי ומומלץ לבדוק.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here