שיקולים שחשוב לקחת בחשבון לפני שקונים מדיחי כלים עצמאיים

0
766
קרדיט: pxfuel

מדיחי כלים, שבעבר נחשבו למכשירים יוקרתיים, התפתחו היום למכשירי מטבח חובה שחוסכים בזמן. ההבדלים בין סוגי מדיחי הכלים השונים מתמקדים בעיקר ביכולות ותכונות מיוחדות, אבל יכולים להיות מושפעים גם מעיצובי גימור מסוימים של מדיחי כלים, כגון נירוסטה.

דגמי מדיחי הכלים השונים משופרים על ידי תכונות רבות כמו גם אפשרויות לחיסכון באנרגיה, ומסיבה זו מומלץ מאוד להבין את מושגי התכונות של מדיחי הכלים השונים, כך שניתן יהיה להחליט אם לקנות מדיחי כלים עצמאיים או סוגים אחרים של מדיחי כלים.

בחירת מדיחי כלים עצמאיים לעומת קומפקטיים: שיקול הקיבולת

השיקול הראשון שחשוב לקחת בחשבון בבחירת מדיחי כלים עצמאיים או קומפקטיים הוא קיבולת המדיח. מדיחי כלים קומפקטיים מתאימים בדרך כלל לשניים עד שלושה אנשים ויכולים להכיל עד שישה או שמונה הגדרות מקום סטנדרטיות.

מדיחי כלים עצמאיים יכולים להכיל 12-14 הגדרות מקום סטנדרטיות והם מתאימים למשפחה גדולה. מספר הגדרות המקום יכול להיות מטעה ומסיבה זו מומלץ להתייעץ עם המומחים בתחום, לפני בחירת מדיח כלים לשימוש משפחתי. מדיח כלים קומפקטי מתאים מאוד למטבח זוגי קטן ולשימוש מזדמן.

סוגי מדיחי כלים: דגמים עצמאיים, ניידים, מגירות או משטחים

הבחירה בקניית מדיחי כלים עצמאיים, ניידים או עם משטח עבודה תלויה במידה רבה בשאלה אם אתם שוכרים את הדירה או גרים בבית בבעלותם, ובגודל הבית שלכם. לכל דגם מדיח כלים יש יתרונות ואילוצים משלו.

בכל הנוגע לשאלת המחיר, הדגמים החסכוניים ביותר הם הדגמים הקומפקטיים וכמה דגמים של מדיחי כלים ניידים. דגמי השיש הם הקטנים ביותר, ויתכן שלא יספיקו למשפחה גדולה, אבל אם אתם שוכרים דירה ויש לכם מקום מוגבל, זו עשויה להיות האפשרות הטובה ביותר עבורכם.

ההבדלים בין דגמי מדיחי כלים עצמאיים וקומפקטיים מבוססים על הסגנונות והתכונות

אם אתם מוותרים על תכונות מתקדמות, אתם יכולים למצוא דגמים של מדיחי כלים עצמאיים וניידים חסכוניים רבים.

אם אתם שוכרים דירה, ומתכננים לקחת את המדיח איתכם כשתעברו דירה, אז דגם נייד עדיף על פני דגם עצמאי.

שיקולי חיסכון באנרגיה

מדיח כלים שמציג בגאווה את סמל היעילות האנרגטית, חוסך כספים רבים בהשוואה לדגמי מדיחי כלים שאינם מוסמכים. הדגמים שניתן למצוא היום של מדיחי כלים עצמאיים הפכו ליעילים בהרבה להפעלה.

תכונה לסילוק מזון קשה

אין ספק שזו תכונה עדיפה אם אינכם מעוניינים לקרצף או לשטוף מראש את הכלים לפני שאתם מכניסים אותם למדיח הכלים. מדיחי כלים עצמאיים כוללים תכונה שמנקה שאריות מזון ולכלוך במהלך מחזור השטיפה הראשוני.

בחלק מהדגמים יש פילטרים לניקוי עצמי, בעוד שבאחרים יש פילטרים שיש להסיר ולנקות אותם ידנית. לכן חשוב לבחון היטב את תכונות מדיח הכלים שתבחרו, כך שתדעו למה לצפות בכל הנוגע לתחזוקה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here