המותג אומגה בישראל קיבל את הטרום בכורה של הסרט החדש "לא זמן למות" של ג'יימס בונד

0
2069
קרדיט צילום יחצ חול

השחקן דניאל קרייג חושף את השעון החדש של אומגה – במהדורה מוגבלת לישראל יגיעו 50 שעונים חדשים מהסדרה  

הסרט החדש של ג'יימס בונד "לא זמן למות", שזהו הסרט ה 25 בסדרת סרטי ג'יימס בונד,   יוצא סוף סוף לאקרנים ברחבי העולם, לאחר שתוכנן לצאת  באפריל 2020, אך בעקבות התפרצות נגיף הקורונה נדחה כמה פעמים ולסוף יעלה בספטמבר, גם בישראל. השחקן דניאל קרייג המשחק בתפקיד הסוכן 007 , זו תהייה הופעתו החמישית והאחרונה כג'ימס בונד. לצידו יככבו ראלף פיינס (הארי פוטר), אנה דה- ארמס (רצח כתוב היטב) וראמי מאלק (רפסודה בוהמית).

ישראל תהיה המדינה השנייה בעולם שתקרין את הסרט לקהל הרחב,  אחרי לונדון. את טרום הבכורה להקרנת הסרט בארץ קיבל המותג אומגה, במסגרת "כיכובו" של השעון החדש בסרט.

ההקרנה טרום בכורה בישראל  תיערך ביום רביעי, ה-29.9.2021 בקולנוע יס פלנט ברמת גן ותכלול את השקת השעון החדש של אומגה, אותו חושף בסרט החדש השחקן דניאל קרייג.

גיימס בונד  דניאל קרייג לשעוני אומגה צילום יחצ חול
קרדיט צילום יחצ חול
שעוני גיימס בונד לשעוני אומגה  מחיר
קרדיט צילום יחצ חול

מדובר בשעון במהדורה מוגבלת, היוצר כבר  באז ברשתות החברתיות ובכלל  בכל העולם מאחר והשעון בולט ונוכחותו  משמעותית בסרט. מושבעי ומעריצי גיימס בונד מודעים לכך שמדובר בסדרה ממוספרת ומוגבלת וכבר נרשמו אלפי הזמנות לשעון

השעון החדש של ג'יימס בונד עשוי מטיטניום קל ונוח לענידה, בעל קוטר 42 מ"מ. השעון כולל  הטבעה מיוחדת בגב השעון עם המספר 62, המתייחס לשנה של הסרט הראשון של ג'יימס בונד ד"ר NO. העיצוב על זמני – קלאסי, עם נגיעות של צבעוניות וינטג' אשר הופכות את השעון לייחודי במראה.

לישראל יגיעו סה"כ -50 שעונים של ג'יימס בונד.

מחיר לצרכן של השעון בישראל: 35,990 ש"ח

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here