איך לרהט את הדירה בזול ובצורה מרשימה?

0
917
קרדיט: Pixabay

עיצוב הפנים של הדירה שלנו הוא מרכיב משמעותי בדרך לאיכות חיים מרבית. כולנו מבינים זאת ושואפים ליצור בית חמים, אסתטי, נוח ומרשים. מצד שני, אי אפשר שלא לקחת בחשבון גם את השיקולים הכספיים, ובפרט במציאות כלכלית לא פשוטה כפי שישראלים רבים חווים אותה. כדאי לדעת שישנן דרכים שונות לרהט את הדירה בזול מבלי לפגום בנחת שתרוו ממנה – וכדאי כמובן ליישם אותן בהתאם להעדפות הספציפיות שלכם. לפרטים נוספים, ניתן לפנות אל ויטוריו דיוואני. 

ריהוט יד שנייה

אופציה פופולרית אחת היא רכישת רהיטים משומשים. טרנד זה מתכתב עם מגמת הקיימות והרצון להפיק מקסימום תועלת ממוצרים שכבר הושקעו בהם משאבים ואנרגיות. כיום, היצע ספות זולות הוא מרשים, וכולל שולחן סלון במחיר אטרקטיבי, שידות שמתגלות כמציאות ועוד. במקביל, רצוי לקחת בחשבון את הצורך בהובלה, כמו גם את הניצול המהיר של ההזדמנות, כולל מציאת מובילים זמינים וזולים – כדי שהרהיט המוצע לא יילקח על-ידי מישהו אחר.

המתנה למבצעים משתלמים

דרך נוספת להוזיל את עלות ריהוט הדירה היא לאתר פריטים איכותיים – ולהמתין עד שיוצע מבצע משתלם עבורם. במקרים רבים תוך פרק זמן סביר אכן תגלו שאותם רהיטים שחשקתם בהם נמכרים במחיר נמוך יותר, למשל לקראת חגים שונים ישנם לא מעט מבצעים בענף הריהוט. מצד שני, אם אתם זקוקים עכשיו לשולחן סלון או ספה מיטה, מן הסתם יש עלות בלתי מבוטלת להמתנה – בדמות פגיעה באיכות החיים. במקרים אלה כדאי לשקול היטב את התועלת שברכישת רהיט איכותי מאוד שישרת אתכם במשך שנים רבות, ולבחון האם כמה כדאי באמת לחפש אופציה זולה יותר.

קטלוג עשיר באפשרויות

חברה לשיווק רהיטים שמציגה קטלוג עשיר מאוד באפשרויות, עם מגוון רחב של דגמים בכל קטגוריה – מערכות ישיבה, שידות, מיטות, שולחנות אוכל וכו' – עוזרת לכם להגיע לפריט אידיאלי בכל מסגרת תקציב שהיא. ויטוריו דיוואני מייבאת לארץ ספות בשלל סגנונות, שולחנות סלון מודרניים, כסאות בר זולים, מזרונים איכותיים במחירים תחרותיים ועוד. החברה גם מקפידה על מתן ייעוץ מקצועי ושירות קשוב ולבבי לכל לקוח ולקוחה, כדי להבטיח מקסימום שביעות רצון. מוזמנים ליצור קשר בטל' 09-8910055 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here