איך עובד מפסק תריס חכם?

0
376
צילום קרדיט סימפלקס 360

אם יש לכם בבית תריסים חשמליים, מהיום התפעול שלהם יכול להפוך לקל יותר. ניתן לרכוש ולהתקין מפסק תריס חכם באמצעותו תוכלו לשלוט בהורדה והרמת התריס, מבלי הצורך בלהתקין תשתית חכמה בבית, אלא באמצעות הרכבה על המתג. כיום, עבור יותר ויותר מכשירי חשמל ישנה אפשרות להתקין רכיב חשמלי באמצעותו ניתן לשלוט בהם בטכנולוגיה חכמה. הומיטק- כשטכנולוגיה ובית נפגשים, מציעה לכם מגוון מוצרי חשמל ואפשרויות התקנה חדשניות ואסתטיות. כמה נוח יהיה להשתמש במפסק מהטלפון, אם אתם כבר במיטה ואין לכם כוח לקום. מדובר בשינויים קטנים שיוצרים יחד שדרוג גדול לחיים! אל תתפשרו על הנוחות שלכם, זה הזמן להרגיש בביתכם כמו בארמון שתמיד רציתם.

מפסק תריס חכם – כל הפרטים

מפסק תריס חכם מאפשר לכם להוריד ולהעלות את התריס החשמלי בלחיצת כפתור אחת, ללא צורך בלחיצה ממושכת והמתנה. בהתקנת המפסק החכם ניתן לשלוט בתריס באמצעות הסמארטפון. ניתן להוסיף מכשיר זה למגוון טכנולוגית חכמות אחרות שיש בבית. התקנת המפסק אינה מצריכה שינוי תשתיתי ויכולה להתחבר בתהליך הרכבה קל ומהיר. ברמה האסתטית, החומר ממנו נוצר הוא זכוכית קריסטלית, בעיצוב מינימליסטי. ניתן להפעיל את המפסק באמצעות טכנולוגיית טאצ'.ניתן לבחור מפסקים בעיצובים מותאמים אישית, כך שהם יתאימו בול לסטיילינג הייחודי לביתכם!

קצת עלינו?

הומיטק-כשבית פוגש טכנולוגיה היא חברה המתמחה במגוון אופציות לבתים חכמים. אנו מציעים מפסק תריס חכם, אבל עוד כל כך הרבה יותר מזה. כלל הטכנולוגיות החכמות מצויות אצלנו ברמה הגבוהה ביותר. הצוות שלנו מקצועי, אדיב ומיומן, רק מחכה לכם שתגיעו ונבחר יחד מה היא המערכת המדויקת עבור ביתכם. יש לנו אופציות רבות ושונות, ביניהן מערכות המצריכות בניית תשתית ייעודית, מערכות שמתלבשות על התשתית הקיימת ומגוון עזרים שלא מצריכים שום שינוי תשתיתי. איזה כיף שאפשר להשתמש בטכנולוגיה חדשנית לטובת שיפור איכות החיים. רכישת מפסק חדש, עשויה להיות השלב הראשוני, בדרך לשילוב טכנולוגיות חדשניות ואיכותיות בביתכם. הטכנולוגיה החכמה הוכחה כמפחיתה את צריכת החשמל בכשלושים אחוז, כך שאתם יכולים להיות רגועים ולדעת שתחזירו את מחיר ההתקנה במלואו!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here