כבר התחלתם לתכנן את אריזת הבית שלכם?

0
314
קרדיט CANVA

בכל פעם שאנשים מתכננים מעבר דירה הם מניחים שיסתדרו עם כל הלוגיסטיקה הכרוכה בכך, איכשהו. זה נראה לכאורה פשוט מאוד לארוז את החיים שלכם ולעבור דירה, אבל למעשה יש לא מעט טרחה ועבודה מיותרת כשאורזים לא נכון. כך שהדבר שנשאר לשבוע האחרון הוא הדבר שצריך לחשוב עליו בקפידה קודם, ולא להשאיר לרגע האחרון. זה מתחיל בכך שחייבים להיפטר מכמה שיותר חפצים ישנים וכאלה שאינם משרתים אתכם יותר ולו רק כדי להוזיל עלויות שינוע והעברה שלא לצורך, וזה נמשך בכך שצריך לדעת איך לארוז חפצים כדי שלא יינזקו בהעברה גם אם אינם שבירים. חפצים רבים הם פגיעים לשריטות ולהתפרקות אם לא אורזים אותם נכון ולכן מובילים רבים מעדיפים בכלל לארוז את התכולה בעצמה כדי למנוע תקלות. אם אתם מחפשים קרטונים למעבר דירה בחיפה שיהיו גם יציבים ויחזיקו את התכולה של הדירה מבלי להתפרק לכם, חפשו את הציוד שמוצע לאורזי דירה בעצמם וגם למובילים על ידי חברה שמתמחה בכך כמו ויקטור אריזות. שם תמצאו כל מה שנחוץ לכם והרבה יותר מזה.

לשמור על כל פריט שלם וללא שריטות

גם רהיטים רגילים ולא פריטים של אספנים וגם מכשירים חשמל ועוד פריטים שחשוב לשמור עליהם צריכים את הטיפול הנכון בזמן האריזה. מובילים מקצועיים שאורזים בצורה נכונה פריטים כאלה מביאים אתם ניילון נצמד לאריזות של פריטים כאלה וזה בדיוק מה ששומר עליהם מפני פגיעה בזמן ההורדה וההעלאה. חומרי עיטוף כאלה יכולים גם להחליף לפעמים ארגזים ושקים, משום שהצמדת כמה פריטים יחד הופכת אותם לחבילה שקל למובילים להעמיס ולהעביר למשאית כמו שהם. היצירתיות המדהימה שלהם היא זאת שהופכת כל הובלה כזאת למשימה הרבה יותר קלה ומהירה ביום המעבר עצמו.

עיטוף ותמיכה בכל פריט

יש פריטים שונים שזקוקים לעיטוף נוקשה יותר ואפילו להפרדה ולתמיכה כדי למנוע חיכוך ובעייתיות בהזזה שלהם. לשם כך נוצרו חומרים ייחודיים להפרדה, עיטוף ובידוד כמו קרטון חד גלי, שאפשר להשתמש בו כדי לעטוף ולהגן על רהיטים או פריטים אחרים כמו מכשירי חשמל. אם תהיתם איך אפשר לעבור בשלום מעבר דירה שאינו נגמר בחפצים שבורים ושרוטים, זאת בדיוק התשובה הטובה ביותר לכך – אריזה נכונה והרבה מאוד מחשבה על העיטוף הנכון. כך שכעת מובן למה כדאי לתכנן היטב את האריזה לשבועות שלפני המעבר ככל האפשר, ולהתייעץ עם מומחים לאריזה כמו חברת ויקטור אריזות. למידע נוסף חייגו 052-235-3049

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here