ארנק עם חריטה – מתנה מושלמת גם לגברים וגם לנשים

0
342
קרדיט PIXABAY

רוב בני האדם אוהבים לקבל מתנות, ואפילו מאוד. באופן טבעי גם הענקת מתנה היא פעלה שמייצרת סיפוק, ובמיוחד כשמי שמקבל או מקבלת את המתנה מתלהבים ממנה. בהתאם מומלץ להקדיש תשומת לב לבחירה נכונה – ואחת האופציות שכדאי לשקול היא ארנק עם חריטה.

מתנה שימושית לכל אחד ואחת

פעם היינו משתמשים בארנק בעיקר כמקום אחסון לשטרות ומטבעות. במאה ה-21 היקף השימוש בכסף המזומן הצטמצם במידה ניכרת, וממשיך לפחות ולפנות מקום לאמצעים מתקדמים יותר כמו למשל תשלום באמצעות הסלולרי – אבל גם כך רוב בני האדם עדיין לוקחים איתם ארנק. סיבה אחת לכך היא הצורך לשמור בנוחות ובמקום אחד את כל הכרטיסים הרבים (כרטיסי האשראי, כרטיס של קופת חולים, תעודת זהות, רב קו, כרטיסי מועדון שונים ויש עוד). סיבה שנייה היא שבכל זאת כדאי שתמיד יהיה לכל אדם גם מעט כסף מזומן, כך שגם היום ארנק עם חריטה הוא מתנה פרקטית.

מבע אישי שירגש כל יום מחדש

ארנק עם חריטה הוא כמובן הרבה יותר מ"רק" ארנק. החריטה מאפשרת למי שמעניק את המתנה להוסיף לפריט הפרקטי גם מסר – כמה מילים מדויקות וממוקדות שיהפכו את המתנה לאישית מאוד ולמרגשת מאוד. ניתן להביע כל רגש באמצעות החריטה: הכרת תודה, הערכה (למשל למפקד שעומד להשתחרר מצה"ל), חיבה, אהבה ועוד. חריטה איכותית תישמר לתמיד, וכך בכל פעם שמקבל או מקבלת המתנה ישלפו את הארנק, המסר יופיע אל מול עיניהם וייצור את התחושה הרצויה בכל יום מחדש.

ארנק עם חריטה ועם טכנולוגיה חדשנית

ארנק אולי נתפש כמוצר פשוט, אבל אל התחום הזה נכנסו טכנולוגיות מתקדמות. בהקשר זה כדאי להזכיר טכנולוגיה בשם RFID Block. מטרת התקנת רכיב זה היא הדיפת ניסיונות לגנוב את פרטי כרטיסי האשראי שנמצאים בתוך הארנק (ניסיון גניבה שמתבצע מבלי שיהיה צורך לגעת פיזית בארנק, אלא מרחוק). פושעי סייבר בימינו הם אנשים מתוחכמים מאוד, ומדי יום צצות שיטות חדשות לבצע פשעי סייבר, ולכן חשוב להגן גם על הארנק באמצעים משוכללים.

מגוון רחב מאוד של אפשרויות

סיבה טובה נוספת לבחור ארנק עם חריטה כמתנה היא שלל הצבעים והמידות של הארנקים – כך שניתן להגיע להתאמה מדויקת לכל טעם ולהעדפות של מקבל או מקבלת המתנה. בדרך כלל עבור מתנה לגבר ההמלצה היא על הגוונים הסולידיים כגון שחור, חום או אפור, ואילו עבור נשים ניתן להשתמש בסקאלה רחבה יותר של צבעים (וכמובן שאין מניעה לרכוש לגבר ארנק אדום או כחול). חופש הבחירה הוא גם לגבי הגודל, כשרצוי להימנע מרכישת ארנק גדול מדי שלא נכנס לכיס ומרגיש מסורבל. הדגש האחרון הוא איכות החריטה, כדי שהמסר על הארנק יישמר למשך שנים רבות, גם כשהארנק בשימוש אינטנסיבי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here