טיפוח הפנים- כל מה שצריך במקום אחד

0
366
קרדיט: freepik

המראה החיצוני וההופעה שלנו הם חלק משמעותי מהתחושה האישית שלנו כלפי עצמנו וממה שאנחנו מקרינים החוצה. בתוך ההופעה החיצונית שלנו בכללי למראה הפנים יש חשיבות רבה מאוד. הפנים הם כרטיס הביקור שלנו ממש, הדבר הראשון שרואים בנו. הפנים יכולים להביע חיוניות ואנרגיה ויכולים להביע גם מראה נפול וחוסר אנרגיות. פעמים רבות, במיוחד ככל שעולים בגיל, הדבר מטעה. אנחנו יכולים להרגיש בפנים שמחה ואנרגיות אך לשדר משהו נפול וחסר מוטיבציה. אין מה לעשות, גם העור שלנו, שהוא העטיפה העמידה ביותר בטבע, נכנע עם השנים לכוח המשיכה ונופל כלפי מטה. לדבר יש השפעה עצומה על המראה שלנו. עור נפול, גם אם מעט, מיד מבגר ונותן לנו עוד כמה שנים. היום יש שיטות רבות ופשוטות לטיפול בעור הפנים, ולקבלת מראה פנים חיוני וזוהר.

לטפל בפנים מבלי מלהתרחק מהבית

טיפול פנים לא דורש מאיתנו להתרחק בהכרח מהבית ולחפש מטפלים מפורסמים ששמם יצא בגלל שחלק מהלקוחות שלהם הם אנשים מוכרים. איכות הטיפול לחלוטין לא קשורה לכך שלאותו ממטפל יש לקוחות סלבס. אם לדוגמה אתם מאזור הצפון, אין צורך להגיע לת"א והמרכז. ניתן לקבל טיפול פנים בקריות שהוא איכותי ומקצועי במכון סבטלנה קוסמטיקס שנמצא בקריות כך שעל הדרך, בחזרה מן העבודה או סתם ביום בו יש לכם שעה- שעתיים פנויות תוכלו לקפוץ למכון ולצאת עם תוצאות מצוינות. סבטלנה ריימן מנהלת המכון היא קוסמטיקאית פרא רפואית עם הרבה מאוד ניסיון, ידע במגוון שיטות טיפול והיא עושה שימוש במכשור ובשיטות החדשניים ביותר.

ממתיחת הפנים ועד המסת שומן- הכל במקום אחד

בנוסף לכך שסבטלנה קוסמטםיקס הוא מקום נהדר לעבור בו טיפולי פנים בשוטף, ניתן לבצע בו גם פעולות שנעשות לעיתים רחוקות יותר ומשפיעות בצורה משמעותית ולאורך זמן. אחת התופעות המטרידות שיכולות להיראות בפנים שלנו כבר מגיל צעיר הוא שיעור יתר. בניגוד לעור נפול או קמטים הנוצרים עם הזמן, שיער יכול להוריד את הביטחון גם בפנים מטופחים ובעלי מראה צעיר. הסרת שיער בלייזר בפנים כפי שנעשית במכון סבטלנה קוסמטיקס היא פתרון מעולה. הסרת שיער בלייזר היא יעילה ומחזיקה מעמד לטווח ארוך יותר  משיטות רבות להסרת שיער. במכון אתם מקבלים הכל תחת קורת גג אחת, החל מהסרת שיער דרך טיפול מתיחת פנים ללא ניתוח, מילוי קמטים או הזרקת בוטוקס. הכל נעשה באוירה נעימה, שירותית ומקצועית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here