מתי תדעו שאתם צריכים עורך דין עבור הסכם ממון

0
185
קרדיט - Canva

אם אתם עומדים בפני מיסוד הקשר באופן רשמי, נאחל קודם כל מזל טוב כמובן! אין ספק שמדובר ברגע מרגש במיוחד בין אם מדובר בחתונה אזרחית, דתית או הליך של ידועים בציבור. הדבר האחרון שתרצו יהיה לחשוב על האפשרות של פרידה ועם זאת, בימינו כדאי לקחת את האפשרות הזו בחשבון ולהתכונן אליה ליתר בטחון. עורך דין רוני מיור הינו עורך דין הסכם ממון תל אביב שישמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם לנסח הסכם ממון הוגן, מובן וברור שעונה על הצרכים של שני הצדדים.

מהו תפקידו של עורך דין הסכם ממון תל אביב

בימינו, אחוז הגירושין הולך ועולה. כך, אי אפשר שלא לקחת בחשבון את האפשרות שזה עלול לקרות גם לכם. מובן שהדבר האחרון שתרצו יהיה לחשוב על האפשרות הזו, הרי למה לפתוח פה ולהכניס אנרגיות שליליות לקשר כל כך חזק וטוב? עם זאת, חשוב שלא להתעלם מהסטטיסטיקה ובכל זאת להתכונן לכך. עורך דין הסכם ממון תל אביב יסייע לכם ליצור את ההסכם, שהוא בעצם חוזה בין שני הצדדים המעגן באופן מסודר את יחסי הממון בין בני זוג – נשואים, ידועים בציבור או לפני נישואין. הדגש בהסכם הינו על חלוקת הרכוש במקרה של פרידה. אפשר לומר שהסכם ממון מוריד בעצם את הסטרס מהנושא הכלכלי, כששני הצדדים חותמים מרצונם על ההסכם ומעידים על כך שכוונותיהם בנישואין, טהורות.

האם ניתן לערוך את ההסכם באופן עצמאי?

באופן עקרוני ניתן לערוך הסכמי ממון ללא ליווי של עורך דין הסכם ממון תל אביב או איש מקצוע מתחום הגישור. ההסכם עדיין יהיה חוקי ותקף. עם זאת, הסכם ממון הוא מסמך עדין ומורכב – הן מבחינה רגשית עבור בני הזוג והן מבחינה משפטית. על כן, מומלץ שלא לוותר על הליווי המקצועי ולפנות אל עורך דין רוני מיור שלא רק ידייק את ההסכם, אלא יתאים אותו לכל זוג והצרכים הייחודיים לו, כך שאף אחד מהצדדים לא ירגיש מקופח או שחלקים מרכושו נמצאים בסכנה. אפשר לומר אם כן, שהסכם ממון המנוסח בדיוק ובמקצועיות יהווה צעד ראשון לחיים משותפים רגועים ומהנים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here