המלצה על שלטי אקסבוקס

0
447
קרדיט תמונה FREEPIK

ניתן לומר שכל גיימר אשר מכבד את עצמו, בוודאות מחזיק עוד פריט או שניים בנוסף אל הקונסולה האהובה עליו. בלי קשר לשלט שקיבלתם בנוסף לקונסולה, לא משנה אם מדובר באקס בוקס או בפלייסטיישן. ישנו מגוון רב של מוצרים ואביזרים שונים לקונסולות המשחק השונות, וכל אחד מהמוצרים השונים יכול להפוך את חווית המשחק שלכם להרבה יותר מתקדמת, מהנה יותר והכי חשוב לנגישה יותר. במאמר זה נתמקד אך ורק בשלטים ואביזרים השייכת לקונסולת המשחקים אקס בוקס.

שלטים שונים

 אם אתם רוצים לשנות את חוקי המשחק ולהביא לעצמכם יתרונות קטנים מול היריבים ברשת, תשדרגו את חווית המשחק שלכם כשמדובר על שלטי אקסבוקס עם השלט המיוחד "אקס בוקס אליט". השלט המיוחד הזה מגיע עם כפתורים שניתן לשנות בהתאמה אישית שלכם. בנוסף יש שני כפתורי מגע חדישים ויעילים בגב השלט של השלט שהמטרה שלהם היא להוסיף אפשרויות משחק שונות נוספות לשחקן. לתוספת הזאת צריך להתרגל אליו וזה אכן יכול לקחת לכם זמן, כי כאשר אתם משחקים אתם נכנסים ל"זון" שלכם ובדרך כלל רובם מחזיקים באופן חזק יותר את השלט, וזה יכול לגרום ללחיצות לא מכוונות ולא יעילות על הכפתורים שבשלט. השלט אכן כבד יותר מהדור הישן יותר, ויש כאלה שאומרים שזה אפילו יתרון על פני השלטים השונים כי השלט הישן הרגיש מעט ריק, חלול, וקל מפאת חוסר המשקל. ניתן לקנות שלטים מיוחדים לקונסולות האקסבוקס השונים אשר מתאימים לכל הדגמים המגוונים. יש מגוון צבעים, עיצובים ודגמים שונים לבחירתכם החל ממאתיים שלושים וחמישה שקלים או בחמישים דולר באמזון באינטרנט. אך המחיר לא כולל משלוח ומיסים. עד אפילו לשלט המשובח "אקס בוקס אליט" שיעלה לכם שבע מאות תשעים שקלים חדשים.

חשיבות השלט לשחקן

נתחיל תחילה באחד מן המוצרים החשובים ביותר לקונסולה ולכם, והוא שלט אקסבוקס נוסף. בכל קונסולה אתם תקבלו אופציה נוספת לקנות חבילה מיוחדת, שמכילה מארז אשר כוללת את הקונסולה עצמה והשלט, ואליהם בנוסף מצטרפים עוד מגוון רב של אביזרים ופריטים שונים ויעילים לדוגמא, משחקים נוספים, עמדות הטענה שונות ועוד. הרי מה שווה לכם כל ההנאה הזאת אם אין לכם חברים שיוכלו לשחק איתכם ביחד או אפילו נגדכם, לבלות מזמן איכות ביחד עם המשחק האהוב ביותר עליכם. בעקבות זאת ניתן לומר באופן חד משמעי ששלט הוא המוצר החשוב ביותר לשחקן פעיל שמשחק בקונסולה. לסיכום, אם אתם רוצים להשתדרג, להשתפר, ולהנות מהחוויה המקסימלית שיש בקונסולה שלכם, תשקיעו בשלט איכותי ויעיל, תתאימו אותו לפי טעמכם האישית, ותרוויחו מכל דקה ודקה של משחק עם השלט החדש והאיכותי שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here