ניקוי יבש תל אביב

0
421
קרדיט PIXABAY

תתחדשו על הבגד החדש! הבגד שהולך ללוות אתכם בכל אירועי הקיץ. הוא אלגנטי ופשוט, בצבע בהיר וקיצי. אחרי שלבשתם אותו פעם פעמיים, אתם בודקים הוראות לכביסה, ולרגע לא יודעים מה לעשות. על הבגד כתוב- הוראות מומלצות- ניקוי יבש. פעם ראשונה שאתם נתקלים במצב בו אתם מחפשים ניקוי יבש תל אביב, ושואלים חברים ומבררים איפה הכי טוב לעשות זאת. במקרה הזה, תנו לנו לעזור לכם, כי מכבסת אוקיינוס הינה מכבסה בעלת מוניטין גבוה ושנים של ניסיון שיגרמו לבגד שלכם לצאת מהניקוי היבש כמו חדש.

ניקוי יבש תל אביב מחומרים טבעיים

למרות השם המבלבל, ניקוי יבש אינו חף מנוזלים! הוא פשוט סטרילי ממים. בימי הביניים, לניקוי יבש היו משתמשים בנפט, כל כמובן שזהו אינו המצב היום. מאז היו משתמשים בהמון חומרים שונים שרובם מזיקים לעור ולסביבה. החומר הנפוץ כיום לניקוי יבש האו פלכלורואתילן, שגם כן, כמו קודמיו, לא טוב לעור וגרוע לסביבה. אנחנו באוקיינוס ג.ת מבצעים ניקוי יבש תל אביב מחומר טבעי הנקרא EARTHGREEN המתאים לכל סוג של בד ושומר עליו, וגורם לצאת לבגד כמו חדש.

שירותי הכביסה שלנו

ניקוי יבש תל אביב אינו השירות היחיד שאנחנו מציעים. מבין השירותים ודאי תמצאו ניקוי וילונות ושטיחים, טיפול קפל על, הסרת כתמים נקודתיים, טיפול דוחה עש ועוד. השירות הפופולרי ביותר שלנו הוא שירות כביסה כולל- כיבוס הבגד, ייבוש וגיהוץ. הכביסה נעשית באמצאות חומרים טבעיים בלבד, הטובים לעור ולבד כאחד. הייבוש נעשה בצורה ששומרת על הבגד- לא מכווצת את הבגד ולא דוהה את הצבעים שלו, כמו שרבים שאינם יודעים להשתמש במייבש כביסה חוטאים. ולשלב האחרון, הגיהוץ, שנעשה באופן מושלם, שתרגישו שלעולם לא תרצו לפרק את הקיפול של הבגד מהגיהוץ.

אוקיינוס – המכבסה בשבילי

כשמדובר במכבסה הממוקמת במרכז הארץ בעלת רפרטואר מרשים, אוקיינוס ג.ת היא המכבסה בשבילי. המכבסה הידועה בלקוחות החוזרים שלה, באיכות הכביסה ששומרת על הבד כמו חדש, השימוש בחומרים טבעיים לכביסה, השירות המצוין הכולל עמידה בזמנים ושירות עד הבית הופכים את אוקיינוס ג.ת למכבסה מספר אחת. חייגו אלינו 0534530967

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here