העלות של מזגנים בטכנולוגיה המתקדמת

0
266
קרדיט - Freepik

מעוניינים לרכוש מערכת מיזוג אבל חוששים לשמוע את המחיר שכרוך בכך? אולי שמעתם כבר מחבר ואתם מחפשים את הדרך לממן את הצורך הדחוף הזה שכבר אינו בגדר מותרות עבור הבית שלכם? בדרך כלל כאשר מדובר במערכת של מזגן vrf מחיר נמוך הוא לא חלק מכללי המשחק, כלומר- המחיר של מזגנים בטכנולוגיה המתקדמת הזו מתחיל מסכומים גבוהים יותר מאשר טווח המחירים המקובל למזגנים פשוטים בטכנולוגיה הישנה, ואפילו יקר יותר מאשר מזגן אינוורטר הנחשב לחדשני יותר בשוק. למה גובים עבור מזגן vrf מחיר יקר כל כך? בעיקר בגלל שהחברות לוקחות עליו מחיר יקר יותר, כנראה בשל הטכנולוגיה המתקדמת המוטמעת בו, אבל גם בגלל שיש כאן לא מעט עלויות נלוות של תכנון והתקנה, שחלק מהן בהחלט ניתן לחסוך באמצעות חברה מקצועית שדואגת ללקוח ולא רק לכיס האישי של מנהליה. חברת קדמת המיזוג מתמחה בבניית והרכבת מערכת מזגן vrf מחיר נגיש ומותאם לכל לקוח באופן אישי.

מזגן vrf מחיר הגיוני עבור האדם הפרטי

משק בית פרטי זקוק בדרך כלל לסכום לא קטן כדי לכסות בו את ההוצאות השוטפות של חיי היומיום, כולל הוצאות קיומיות של מזון וביגוד, חינוך לילדים ובילויים מדי פעם שגם הם בגדר החובה הנפשית והרגשית של כולנו, תמיד יש הוצאות בלתי צפויות ובאופן כללי ניתן לומר שלא נותר לנו נתח גדול של משכורת כדי לאפשר לעצמנו את ההוצאה המשמעותית של החלפת מערכת מיזוג. אם מדברים על משכנתא ברקע אנחנו בכלל לא חושבים על כך, אבל מה בכל זאת ניתן לעשות? מתברר שלפעמים דווקא ניתן להשיג עבור מזגן vrf מחיר ממש משתלם, אם רק לוקחים יועץ מיזוג מקצועי ונאמן.

איך זה עובד?

כאשר מעוניינים להתקין מערכת מיזוג חדשה מומלץ בדרך כלל לשכור את שירותיו של יועץ מיזוג מקצועי. צוות יועצי המיזוג של חברת קדמת המיזוג יודעים להבין לליבם של לקוחות שמחפשים פתרון כלכלי נוח, ויעבדו שעות נוספות כדי לבדוק אפשרויות של התאמת מזגן VRF מחיר מותאם לתקציב האישי של הלקוח. איתנו זה יהיה אפשרי גם עבורכם. דברו עם הצוות שלנו כאן.

מיזוג אוויר תעשייתי

תעשייה חייבת מיזוג אוויר איכותי ויעיל כדי לעבוד כמו שצריך, זו הסיבה שחברות מיזוג משקיעות לא מעט עבור טכנולוגיות מיזוג אוויר תעשייתי מגוונות ומתקדמות, וכיום כל מבנה תעשייה ואולם ייצור יכול למצוא מבין האפשרויות את זו המועדפת עליו ומותאמת ביותר לצרכיו ולנתוני השטח. מערכת מיזוג אוויר תעשייתי מתאימים למפעל בייעוץ מקצועי של טכנאי יועץ מיזוג מטעם חברה מוכרת ובעלת ניסיון בשטח, הוא יבדוק את כלל הנתונים ויציע את מיטב האפשרויות לבחירתכם. חברת קידת המיזוג שמשרתת באספקה, התקנה ותחזוקה למערכות מיזוג תעשייתיות מתקדמות ביותר מציעה ללקוחותיה שורה של דגמים מתקדמים ביותר עבור מיזוג אוויר תעשייתי.

סוגי מערכות מיזוג אוויר תעשייתי

עד לא מזמן המערכות ששלטו בתחום מיזוג אוויר תעשייתי היו מערכות כמו צ'ילרים, פקג'ים ודומיהם. מדובר במערכות מיזוג המבוססות על טכנולוגיות שונות שמאפשרות להן מצד אחד לייצר מיזג אוויר עוצמתי מאד, שנחוץ במפעלים בעלי חללי עבודה גדולים, במיוחד כאשר מופעלות בהן מכונות רבות עוצמה והמנוע פולט תמיד חימום אל תוך השטח הפנימי הסגור, ומצד שני הן גם חסכוניות בחשמל, הפרמטר השלישי והחשוב בתעשייה הוא נוחות הגישה והתחזוקה של מנועי וחלרי המערכת, כאשר אין צורך דווקא במערכת מיזוג מעוצבת או נסתרת שלא תפגע בעיצוב הבית, והדגש הוא דווקא על נוחות הגישה והטיפול במערכת על שלל חלקיה. כך נוצר הצ'ילר, שהוא מערכת קירור המבוססת על תרמו- דינמיקה, וכך נולד הפקג', מערכת מיזוג אוויר תעשייתי שהייחודיות שלה היא העובדה שכל מרכבי המערכת מגיעים ביחידה אחודה אחת כפקג'. כיום נכנסו מערכות VRF לשטח והן בהחלט כובשות את השוק.

איזו מערכת עדיפה לנו

כאמור, לכל מפעל נעדיף מערכת מיזוג אוויר אחרת, בהתאם לסוג המכונות הפועלות בו, לגודל המפעל וגם לכמות העובדים, נתייחס לשאלה האם יש צורך בחימום או רק בקירור, כמה שעות ביום צריכה מערכת המיזוג לעבוד, ועוד רבות אחרות שלכל אחת מהן השפעה על ההמלצה הסופית. מערכות מיזוג אוויר תעשייתי הן יקרות ולכן לא נרצה להשקיע בהן תקציב יקר ולהתאכזב ממנו. בעלי מפעל? השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here