לפני שרוכשים מזגן: מדריך מקוצר למתחילים

0
1812
לפני שרוכשים מזגן: מדריך מקוצר למתחילים

החלטתם לשדרג את מערכת המיזוג הביתית שלכם, וזה הזמן האידאלי לעשות את זה כשהטמפרטורות עדיין נסבלות. מצד שני, אתם לא לגמרי בטוחים מאיפה מתחילים, איזה מזגן יכול להתאים לכם ומה באמת חשוב לכם לדעת לפני שאתם מקבלים החלטות גורליות. כדי לעזור לכם לעשות את זה נכון, הנה כמה טיפים שכדאי להכיר.

לפני שמתחילים: מגדירים צרכים

בכל החלטה חשובה, בוודאי בהחלטה שכרוכה בעלויות גבוהות למדי, כדאי להיות מדויקים וברורים ככל האפשר. אם כן, לפני שאתם בוחרים מזגן מיני מרכזי או כל מערכת מיזוג אחרת, רצוי לעצור ולהגדיר מה באמת דרוש לכם: מה גודל החלל שתרצו לחמם או לקרר? כמה אנשים נמצאים בבית במהלך היום? מה מזג האוויר הכללי באזור שבו אתם גרים? כמה חלונות יש בחלל? שאלות אלה יכריעו וישפיעו על המזגן המתאים לכם, לעוצמה הנדרשת ממנו ולביצועים שלו בכלל. כדי לקבל את ההחלטה האידאלית עבורכם תוכלו להתייעץ עם צוות המומחים של "כוכב הקור" סניף ראשל"צ, המציעה פתרונות מתקדמים בהתאמה אישית.

הכירו את האפשרויות שלכם

באופן כללי עומדות לרשותכם כמה אפשרויות מרכזיות, ולפני שאתם בוחרים מזגן על בסיס תג המחיר או המראה החיצוני שלו רצוי להבין קצת יותר לעומק כל אחת מהחלופות. מזגן מולטי אינוורטר מומלץ למי שמחפש מזגן שיפעל באופן קבוע, ללא הפוגות. מזגן מיני מרכזי יתאים מאוד לבתים שבהם מספר חדרים, ומזגן עילי יכול להיות נהדר בעיקר בדירות קטנות וכאשר נדרש מיזוג לחלל אחד ספציפי. לכל אופציה יש יתרונות משלה, מהשפעותיה על העיצוב ועד לצריכת החשמל, וההשוואה בין החלופות חיונית לקבלת החלטות טובה יותר.

כלל חשוב: צריכת האנרגיה

מחירו של המזגן אולי חשוב, אבל העלות האמיתית לא מסתכמת בסכום החיוב שלכם בכרטיס האשראי. למשל, אם בחרתם מזגן VRF מומלץ תשלמו על מערכת המיזוג עצמה אבל גם על ההתקנה, ולצריכת האנרגיה יש משמעות רבה על העלויות השוטפות. מצד שני מיזוג VRF נחשב חסכוני למדי, כך שהוא ידידותי לא רק לסביבה אלא גם לחשבון הבנק שלכם. עם התקנה איכותית תוכלו ליהנות מהמזגן שלכם במשך המון שנים, ובזכות השירות המקצועי של "כוכב הקור" סניף ראשל"צ יהיה לכם ראש שקט (ונעים) יותר לאורך זמן. לתכנון ולהתקנת פתרון המיזוג האופטימלי אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות החברה כבר עכשיו בטלפון 03-9624446.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here