מה קורה כשהליכי גירושים מסתבכים ומשתבשים?

0
88
קרדיט - Canva

עורכי דין יודעים כבר שנים שגירושין בהסכמה מונעים בזבוז זמן ומשאבים, אבל למרבה הצער לא כולם מסוגלים להגיע למצב כזה מסיבות שונות. יש מי שאינו מוכן להתגרש ללא מלחמות ויש מי שאינו מוכן להתגרש כלל וזאת דרכו למשוך את הזמן ולבזבז משאבים, לא משנה מי סובל מכך ומי משלם על זה מחיר. אלה מצבים קשים שכל עורך דין גירושין בקריות מכיר ומנסה למנוע בניהול נבון ויצירתי של תיק הגירושין שהוא מקבל מהלקוחות שלו, אבל בסופו של דבר אי אפשר להתפשר על הזכויות והאינטרסים שלהם. לכן, עורך הדין הטוב ביותר ינסה לעשות כמיטב יכולתו להשיג לכם את מלוא הזכויות במשפט קצר ככל האפשר וינסה לשכנע את בית המשפט או בית הדין שמדובר במקרה קשה שלא רצוי לשתף אתו פעולה. בסופו של דבר, אם אתם מוצאים עורך דין שמבין לליבכם ויודע איך לנסות למצות את כל האמצעים שעומדים לרשותכם לקבל צדק ולהשתחרר מקשר לא רצוי, זאת הדרך הטובה ביותר לנהל גירושים שמסתבכים אשר מקשים עליכם. עו"ד בראל לאניאדו עומד לרשות הלקוחות שלו בזמינות מלאה ובמקרים הקשים ביותר שצריך לפתור, וזאת כדי לסייע להם בניהול הליך הגירושים.

הטיפול במשפחה שלכם בידיים טובות

טיפול במשפחה על ידי הרשויות קורה לפעמים לאו דווקא כאשר מתגרשים. יש מצבים אחרים שמחייבים התערבות של בית המשפט או רשויות שונות ובמקרים כאלה אתם רוצים שיעמוד לצידכם עורך דין משפחה בקריות שהוא מנוסה בתחום זה, בעל המיומנויות המשפטיות המקצועיות אבל גם בעל גישה מבינה ואמפתית כדי שאפשר יהיה לחלוק אתו את המידע הכי דיסקרטי שיש. בסופו של דבר, מדובר במשפחה שלכם שנזקקת לעזרה ויש לשתף אנשים זרים, ולכן יש לסמוך עליהם במאה אחוזים ולתת בידיהם את המושכות.

להתכונן ליום שאחרי

היום שאחרי מות יקיריכם, או מותכם שלכם, הוא היום שבו מתחילה עבודת הניירת ומתחילים לטפל בכל מה שקשור לענייני ירושה על פי דין או על פי צוואה. ככל שמכינים צוואה מסודרת מראש מצליחים במקרים כאלה למנוע אי הבנות וקשיים שונים שנוצרים בסכסוכי ירושה במשפחות. עורך דין לענייני ירושה בחיפה יסביר לכם במה זה כרוך כאשר אינכם דואגים לערוך צוואה ואיך אפשר לפתור קשיים שונים בחלוקת העיזבון, אם אתם רוצים שיחולק אחרת מאשר הקביעה של חוק הירושה בישראל. עו"ד בראל לאניאדו עורך צוואות ומייצג לקוחות בהוצאת צו ירושה על מנת להבטיח את הזכויות של לקוחותיו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here