עיצוב פנים עם אמירה אישית

0
2161
עיצוב פנים עם אמירה אישית

לאורך השנים האחרונות, עולם העיצוב בישראל הולך ומתפתח, כאשר המודעות לאסתטיקה הולכת יד ביד עם הרצון לפונקציונליות. במילים אחרות, יותר ויותר אנשים מבינים שהרצון ליצור קונספט עיצובי אחיד איננו צריך לבוא על חשבון חומרי גלם איכותיים: אפשר לקבל את שניהם. בהתאם, ובין אם מדובר בבית החמים שלנו או במשרדי העבודה בבעלותנו – עלינו לקחת בחשבון פרמטרים אלו כאשר אנו מתכננים ומעצבים את חדרי הבית והמשרד.

רושם ראשוני טוב מקבל הזדמנות אחת בלבד. רוצים לשדרג את המטבח או את חדר האמבטיה? שיש קוריאן הינו חומר גלם איכותי המשלב את הטוב משני העולמות: לצד עמידות גבוהה לאורך שנים, שימוש בחומר אקרילי זה יבטיח מראה רענן, בוהק ואסתטי לנכס שלכם.

עיצוב פנים עם אמירה אישית

לעצב את המטבח בסטייל

מקומו של הקוריאן בעולם העיצוב מקבל מקום גדול וחשוב יותר ויותר – ובצדק. בשל העובדה שהוא מורכב מפולימר אקרילי והידראט אלומינה, תרכובת שהייתה רשומה בעבר בתור פטנט על שם החברה דופונט, הקוריאן מוכיח את עצמו פעם אחר פעם. במילים אחרות, מדובר במשטח אקרילי בלתי חדיר וניתן לעיצוב בצורות רבות ומגוונות.

שיש הקוריאן מיועד, בין היתר, לייצור חופות לתא טייס של מטוסי קרב וגם לרפואת שיניים בתור חומר גלם לשיניים תותבות. בנוסף לכך, שיש הקוריאן משמש לציפוי משטחים במטבח ובאמבטיה. מתכננים שיפוץ רחב במטבח? מתקרב חג ואתם מעוניינים לרענן את משטח העבודה שלכם בחדר זה? ישנו פתרון מומלץ אחד עבורכם: התקנת קוריאן למטבח! אין ספק שהמטבח הוא המקום האהוב ביותר על רבים מאתנו: זהו, הרי, המקום בו אנו מכינים את הארוחות לבני משפחתנו האהובים ולחברים הקרובים. בהתאם, חשוב להתקין משטחי עבודה אמינים וחזקים שישרתו אותנו לטווח הארוך.

לצד הפונקציונליות הרבה של משטחי הקוריאן, חשוב להקפיד גם על היבט העיצוב שלהם. כלומר, לצד החוזק והעמידות שלהם, משטחים אלו גם ידועים באפשרויות העיצוב השונות שניתן לקבל אותם. מעוניינים בצבע לבן למטבח? מעדיפים אלמנטים שחורים במשטח זה? בהתאם לטעמכם האישי, לצד המידות המתאימות לחלל החדר, כך תוכלו להזמין את שיש קוריאן – ולהתחיל לעבוד על ארוחת השישי המושחתת שלכם בסטייל.

לצד בחירת הצבע והמדידות של שיש קוריאן, מומלץ גם לתכנן את ההיבט הבא: חישוב קוריאן שיש מחיר. בין אם מדובר בעומק המשטח, קבוצת הצבע שלו, הגודל של המשטח לצד גמר החזית שלו – עליכם לקחת בחשבון כל פרט. עם זאת, אין ספק שהתוצאה הסופית תהיה מרשימה ואיכותית.

סטנדרט עבודה גבוה

עוברים בקרוב לבית פרטי חדש? מעוניינים לחדש ולשפץ את הדירה הנוכחית שלכם? החברה בבעלותכם זקוקה לריענון דחוף? בהתאם, עליכם לתכנן היטב את מלאכת העיצוב והחליט באיזה חדר תרצו להתחיל במסגרת פרויקט זה. כדי לקבל את פתרונות העיצוב המתקדמים ביותר, צרו קשר עם חברת אופטימל – משטחים אקריליים, הפועלת מזה 30 שנה בעולם העיצוב. צוות העובדים שלנו ישמח לעמוד לרשותכם, להקשיב לרעיונותיכם, ולבצע אותם תוך שמירה על רמה מקצועית גבוהה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here