הראשון בניקיון: מומחים בניקוי שטיחים לבית ולעסק

0
912
הראשון בניקיון: מומחים בניקוי שטיחים לבית ולעסק
קרדיט pixabay

לאחרונה חזרו לאופנה השטיחים הנמצאים בבתים וגם בחללים מסוימים בחברות ובעסקים. שטיח הוא אבזור יפה ומיוחד שמוסיף חום וסגנון ביתי לכל מקום בו הוא נמצא. בחברות ובמשרדים שונים, נוטים לשים אותו בחללים כחדרי ישיבות, חדרי מנוחה, קבלת אורחים, המתנה ועוד. מדובר באביזר יפה, אך לא בדיוק פרקטי מאחר והוא דורש ניקיון ותחזוקה ברמה גבוהה. חברת הראשון בניקיון מומחית בניקוי שטיחים לחברות, משרדים, ובתי עסק שונים. שטיחים נוטים להתלכלך מהר מאוד, בלכלוך הנראה לעיין ובאבק ובקטריות שפחות נראים. שטיח מלוכלך יכול לגרום לאלרגיה של קרדיט האבק, ולכן חשוב מאוד באם דאגתם לשטיח, לתחזוקה קבוע שלו. צוות הראשון בניקיון יגיע עד אליכם עם כל חומרי הניקוי המותאמים לשטיחים ועם ציוד מיוחד לניקוי שטיחים באופן מקצועי. 

הראשון בניקיון: מדוע חשוב לנקות שטיחים

שטיחים דורשים תחזוקה קבוע, בין אם מדובר בשטיח יחיד גדול, שטיח מקיר לקיר ועוד. השטיח חשוף מאוד למקורות לכלוך, אנשים דורכים עליו עם נעליים ומכניסים לכלוך שהביאו מבחוץ ודבק בסוליה, השטיח צובר אבק שמגיע לחללים כתוצאה מחלונות ודלתות פתוחים ועוד. עם השנים מצטברים בשטיחים חיידקים רבים, כתמים ועוד. תהליך הניקוי של שטיח לא פשוט מאחר והוא מצריך ניקוי יסודי ואף ייבוש. חברת הראשון בניקיון, המתמחה בניקיון שטיחים, דואגת להגיע עד אליכם עם חומרים אקולוגיים מיוחדים שישמרו על השטיח שלכם שיראה בסוף הניקיון כחדש. שטיח מלוכלך מהווה סכנה לסביבת העבודה ובמיוחד למי שסובל מאלרגיה לאבק.

הראשון בניקיון: כי לא כל אחד יכול לנקות שטיח

ניקוי שטיחים חייב להיעשות בידי מומחים כחברת הראשון בניקיון, לה ניסיון רב בכל תחום ניקיון בחברות ועסקים בכלל ושטיחים בפרט. חשוב להבין כי ניקיון שטיחים הוא לא עניין של מה בכך, ואם אתם מעוניינים בניקיון יסודי ללא פגיע בשטיח, יש לבצע זאת בעזרת אנשים מומחים בתחום. צוות חברת הראשון בניקיון שיגיע אליכם, יאבחן את השטיח ומה שיטת הניקוי הנכונה עבורו, ויקבעו דרכי טיפול ואחזקה שיישאר נקי לאורך זמן. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here