נתקעתם עם הרכב – טוב שיש שירותי דרך

0
2514
נתקעתםעםהרכב טובשיששירותידרך

כמעט לכל אחד יש רכב פרטי, וישנן משפחות שמחזיקות אפילו שני רכבים. הרכב הפרטי הפך כבר מזמן לאמצעי אשר מביא אותנו ממקום למקום במהירות רבה. אך מה קורה כאשר מתרחשת תקלה ואתם מוצאים את עצמכם תקועים עם הרכב? שירותי דרך הם שם כולל לשירותים שונים אתם תוכלו לקבל במצבים כאלו. השירות כולל הגעת חילוץ למקום, תיקון של תקלות פשוטות, גרירה של הרכב אם זה נחוץ ודברים נוספים שיחסכו לכם זמן רב ואנרגיה.

שירותי דרך – למי זה נחוץ?

כאמור כלי רכב הוא לא דבר נדיר במחוזותינו, ועל כן ניתן לשער שמידי פעם יתרחשו תקלות שונות שימנעו מכם להמשיך בדרכיכם. אין לדעת מתי הרכב יתחמם, הגלגל יתפנצ'ר או תיקרע רצועה במנוע, ובמקרה כזה כל עזרה תהיה ברכה:

  • שירותי דרך הם שירותים שניתן להירשם אליהם על ידי תשלום קבוע של סכום כל שהוא (נמוך יחסית) שמבטיח שיש מי שידאג לכם במצב חירום.
  • חברה אשר מפעילה שירות כזה תהייה מצוידת בצוות של אנשי מקצוע מיומנים שמכירים את מבנה הרכב וגם מקצועיים בזגגות רכב. לכל אחד מהם יהיה רקע של מכונאי או חשמלאי רכב ובמקרים רבים ניתן יהיה להתגבר על התקלה בשטח מבלי להגיע למוסך.
  • תקלות רבות נגרמות כתוצאה מחוסר תשומת לב או חוסר ידע. ישנן פעולות פשוטות אשר עשויות למנוע תקלות וניתן לבצע אותן בקלות רבה, כמו בדיקה של מים או שמן אחת לכמה זמן.

שירותי דרך נוספים

ישנן תקלות שונות שלא תמיד יש לנו שליטה עליהן. מי שלא מבין בתחום הרכב, לא תמיד יוכל לשים לב לכך שהמצבר עומד להיגמר או שיש נזילה של שמן מהמנוע. בדיוק בשביל זה קיימים שירותי דרך, מוסך נייד שמגיע עד הרכב שלכם ללא קשר למיקום שבו נתקעתם או לשעה.

כדאי לבחור בחברת שירותי דרך מומלצת וותיקה, אפשר להתייעץ עם חברים או בני משפחה. שכן, אין לדעת מתי תתרגש עלינו תקלה וזה עלול לקרות בדיוק בזמן הכי לא נכון, בדרך לפגישה חשובה או לאירוע מכונן. שירותי דרך כוללים גם טיפול במצבים פחות דחופים כמו מילוי גז למזגן ועוד.

אם נתקעתם בדרך אנו ממליצים על Start Car Kopell שירותי גרירה והשכרת רכב – התקשרו *5676

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here