שטים אל מעבר לדמיון

0
2008
שטים אל מעבר לדמיון

הגלים המרקדים בקצב משתנה וצובעים את האופק בגווני הלבן, התכלת והכחול הם מחזה מפעים. מחזה הטבע המתקיים כסדרו עוצר נשימה, מרחיב את הנשמה, מרגיע, מעצים ומשמח. בכל קבוצת אנשים, לפחות מחצית יטענו שהמקום השמח והבטוח שלהם זהו חוף הים. ובשל כך, פעילויות ימיות מהוות אטרקציה אטרקטיבית ויוקרתית במיוחד. והיוקרתית שבהן היא ללא ספג שיט והפלגה ביאכטה.

יאכטה חגיגית

השכרת יאכטה לאירועים הינה קונספט פופולארי הולך וגדל בקרב חוגגי האירועים. הסיבות הן ברורות מאליהן. תפאורת הים היפהפייה, ניחוחות הים הטבעיים ומראה המים הצלולים מהווים את התנאים המושלמים לקיומה של הפקה חגיגית במיוחד. מסיבה ביאכטה מושלמת לימי הקיץ הלוהטים ואותה ניתן לתבל בשפע של פעילויות אתגריות ימיות, כגון אבובים, בננות וכדומה. יאכטה תתאים מאוד לחגיגות האירועים הבאות –

  • מסיבת רווקים/ות – מהו המקום המושלם ביותר לחגיגת רווקות וחירות אחרונה? הים כמובן. ביאכטה תוכלו ליהנות מחגיגה יוקרתית – לרקוד עם החברים הטובים, ללגום ממשקאות אלכוהול משובחים ולקנח בפעילות אתגרית מעוררת אדרנלין.
  • שיט רומנטי – זוג אוהבים המפליגים יחדיו אל עבר השקיעה. נשמע חלומי? בהחלט. אין ספק שחגיגה ביאכטה תהיה לרומנטית במיוחד. בקבוק יין לצד סעודה טובה שבסיומה תרקדו על מפתן היאכטה למראה הגלים המתנפצים.
  • בת/בר מצווה – מאסתם בחגיגות אולם סתמיות? רוצים לחגוג באופן בלתי שגרתי וייחודי? כנסו את חבריכם ובני משפחותיכם לחגיגה משמחת ביאכטה.

חוגגים את החיים ביאכטה

יאכטה ליום הולדת תתאים לכל מי שמעוניין לכנס את אהוביו כדי לחגוג את קסם החיים בחגיגה מפוארת, יוקרתית ובלתי נשכחת. קשה מאוד להתעלות על חגיגות ימי ההולדת ולהפתיע את האורחים בשל העובדה שזו חגיגה שחוזרת על עצמה מדי שנה. ובואו נודה בזה, חגיגה ביאכטה תענה על כל ציפיותיכם ומעבר להן.

סימונה השכרת יאכטות – חגיגות בלב הים

החברה מספקת שייט בהרצליה על יאכטה מרשימה ומפוארת לאירועים שונים, החלט משייט תענוגות וכלה מסיבת רווקים/ רווקות, ימי הולדת, גיבוש ועוד. צרו קשר עם נציגי החברה כדי להפוך את חלומכם למסע בים למציאות. להזמנת הפלגה התקשרו 052-2238242.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here