מין – יצר ההנאה

0
1371
מין – יצר ההנאה

בן אדם מונע על ידי גורמים שונים, אם מדובר בהישרדות, שאיפות להצליח, משפחה וכן הלאה, אחד הגורמים הללו הוא הנאה. המושג הנאה הינו סובייקטיבי והוא אינדיבידואלי, יש אשר יקטרגו אוכל כהנאה (והישרדות כמובן), יש אשר יקטרגו צריכת סמים כהנאה, משפחה, אהבה ועוד. אחד המניעים הדומיננטיים יותר כאשר מדברים על הנאה הוא, מין.

מין לפחות אצל בני אדם הוא צורך מעבר להישרדות, ריבוי, שמירה על השם וכו..מין הוא מילת מפתח, פעילות המלווה אותנו כל חיינו הבוגרים, תמיד, ולא משנה באיזה סטטוס-קוו נהיה, עולם המין תמיד יהיה שם, הצורך בשחרור, במגע, בהנאה, או עקרון ההנאה.

חנויות סקס

אז נכון שאצל רבים אחד המניעים בחיים הוא חיי המין. חיי המין מזמן ובטח בימינו המודרנים יצאו מגדר ״הרגיל״ אל עבר התנסויות חדשות אשר באות לידי ביטוי באביזרי מין לסוגם, סאדו-מאזו ועוד כהנה וכהנה תת קטגוריות הקשורות לסיפוק מיני ליחידים ולזוגות.

עולם המין נפתח למוצרים נלווים השואפים לגרום לנו סיפוק וגירוי מיני הבאים בצורה של צעצועי מין והעולם הזה כל הזמן מתפתח וממציא את עצמו מחדש, דוגמת צעצוע מין שנקרא סטיספייר, או רוקט-פוקט.

חנויות מין הפכו להיות פופולריות עד מאוד בשנים האחרונות, ניתן למצוא חנות סקס כמעט בכל עיר וכמובן חנויות סקס אונליין עם הזמנה דיסקרטית, דוגמת חנות הסקס, סקס-פלאנט המספקת את המגוון הגדול בארץ של מוצרי מין איכותיים המיוצרים במפעלים באירופה ובצפון אמריקה, צעצועי מין ותיקים כמו ויברורטים למינהם, דילדואים חדישים כמו הסטיספייר ורוקט פוקט החדשים והחדישים יחסית ונרחיב עליהם קלות.

סטיספייר

שמו של הסטיספייר מצדיק את עצמו, הוא מספק מינית ויספק אותך ללא רבב. צעצוע מין קטן יחסית עם ראש רך ונעים אשר יוצר יניקה בעת ההפעלה, לסטיספייר המודרני יש 11 שלבים של יניקה והוא עמיד במים.

בעקרון המכשיר מיועד לשימוש על הדגדגן, את מניחה אותו על הדגדגן ומפעילה, אבל לכל הדעות ניתן להשתמש במכשיר על הפטמות. הסטיספייר הוא אביזר מין שלא תרצי להניח, אפשר להשתמש לבד וכמובן עם בן הזוג בעת חדירה.

רוקט פוקט

צעצוע מין נוסף מודרני, מעיין ויברטור אבל משודרג, ויברוטר קטן ןקומקפטי שניתן לאחסן בכיס, או בתיק בלי שירגישו, אפילו יש כאלה הבאים על שרשרת, הוא קטן ולכן הוא פוקט.

הרוקט פוקט מגיע עם ארבעה ראשים מתחלפים לגירויים שונים, את הראשים מניחים על הדגדגן ומפעילים, המכשיר פועל באופן מהיר, שונה מהויברטורים הרגילים ולכן, רוקט.

סיכום

עיקרון הנאה גורם לנו לחפש את הריגוש המיני הבא, את זה שיביא אותנו לאורגזמות עוצמתיות. באים לעזרתנו בנושא מגוון צעצועי מין חדישים כפי שהזכרנו לעיל, אותם ניתן למצוא בחנות סקס כמו סקס-פלאנט.

איזה צעצוע מין הוא גורם ההנאה שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here