כך תבחרו את הכיתוב המדויק למצבת הזיכרון

0
1906
כך תבחרו את הכיתוב המדויק למצבת הזיכרון
קרדיט: אדם ואבן

בכל הקשור לבחירת סוג המצבה, יש לכם שפע של אפשרויות. אתם יכולים לבחור בשיש או בגרניט, במצבה ישרה או עגולה, או בעיצוב מיוחד שמשלב גם אלמנט משמעותי בחייו של המנוח. האתגר הגדול מגיע, לרוב, כשהמשפחה נדרשת לקבוע את הטקסט שיופיע על גבי המצבה. כאן מתחילות הדילמות, ואפשר להבין את מקורן. אז איך מתמודדים איתן? מוזמנים לפנות אל אדם ואבן לשם קבלת רעיונות.

כיתוב קלאסי ופשוט

בין אם אתם מתלבטים בין מצבות מעוצבות לאנדרטאות אבן קלאסיות ומוכרות, האפשרויות שלכם רבות ומגוונות. יש לכם מגוון רחב של חומרי גלם, גוונים ועיצובים, וזו בהחלט התלבטות ברורה. בכל הקשור לטקסט, אתם יכולים לחסוך לעצמכם לבטים ולבחור בכיתוב קלאסי למדי, הכולל את שמו המלא של המנוח, את מועדי הלידה והפטירה (תאריך עברי הכרחי אבל אפשר להוסיף לועזי) וכן ציטוט מהתנ"ך או חתימה בראשי התיבות תנצב"ה. צוות אדם ואבן יעזור לכם לתכנן את הכיתוב הזה בצורה הטובה והמדויקת ביותר, כדי להקל עליכם בקבלת ההחלטה ובהתמודדות בזמן רגיש ולא פשוט.

כיתוב מיוחד ומקורי

אם אתם מחפשים דרך קצת שונה לכבד את האדם שאתם אוהבים יותר מכל, יש לכם את החופש המלא לעשות בדיוק את זה. במילים אחרות, כיתוב על מצבות לא חייב להיות שבלוני ואחיד, וזו ההזדמנות שלכם לבחור את הדרך המועדפת עליכם להנצחה. יכול להיות שיש למנוח שיר אהוב מתוכו אפשר לבחור ציטוט רלוונטי, אולי יש דרך מיוחדת ואף משעשעת לזכור אותו ואת ההומור שכל כך אפיין אותו, ואולי תרצו להותיר מסר אישי שלכם על ההיכרות עם האדם שהיה ועם הזיכרון שנותר.

עיצוב המצבה והוספת הכיתוב

חשוב לזכור שאת בחירת המצבה והכיתוב שיופיע עליה אתם לא חייבים לבחור מיד. למעשה, עיצוב מצבות שיש או אבן מתבצע רק לאחר שבעת ימי האבל, מה שמאפשר למשפחה להתמודד עם הצער ולהתמקד בזיכרון האדם שהלך לעולמו. כך תוכלו להגיע אל שלב העיצוב כשאתם ערוכים ומוכנים קצת יותר, ועם ליווי מקצועי של צוות מיומן תקבלו החלטה גורלית וחשובה. היתרון בעבודה עם אדם ואבן הוא ביחס האישי ובשירות המכיל והסבלני, זה שמאפשר לכם לפעול בקצב שלכם כדי שתוכלו לקבל החלטה טובה הרבה יותר. אתם מוזמנים לתכנן את המצבה הייחודית לקרוב שנפטר, לבחור את הכיתוב המדויק ולהרכיב את פינת הזיכרון המיוחדת שלו. תוכלו ליצור קשר בטלפון 0522-797554.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here