מערכת מיזוג vrf, מפוחים לשחרור עשן

0
68
קרדיט: Canva

מה היתרונות של שילוב מערכת VRF בעסקים ובנייני מגורים?

מערכות למיזוג אוויר VRF הפכו מכריעות במבנים מסחריים. בשל עיצובה של מערכת מיזוג VRF, נעשה בה שימוש נרחב, מה שמביא למגוון יתרונות לבעלי עסקים וחברות בנייה המשתמשות במערכת זו. טכניקת מערכת מיזוג אוויר VRF מותקנת במגוון מבנים, כגון מערכות מסחר ומגורים בקנה מידה גדול, ויכולה לפעול ביעילות בהספקים גבוהים יותר. יחידת עיבוי חיצונית אחת ומספר יחידות פנימיות מרכיבות כל מערכת מיזוג VRF.

מהו תהליך מיזוג האוויר VRF?

המונח "מיזוג אוויר VRF" מתייחס למערכת המשתמשת בזרימת קירור משתנה. על בסיס זה, מיזוג אוויר VRF מווסת את זרימת הקירור למאיידים שונים (יחידות פנימיות). במחזור חימום או קירור בודד, המערכת משתמשת רק במינימום של חומרי קירור. הקירור מטופל תחילה ביחידת עיבוי אחת או יותר לפני שהוא מופץ ליחידות הפנימיות של הבניין. לכן, בתוך סביבה גדולה ופתוחה יותר, טכנולוגיה זו מעניקה חימום וקירור לחללים מגוונים, בין אם הם משמשים למטרות ביתיות או מסחריות. עם זאת, הם נותנים לכם את היכולת להפעיל בו זמנית אזורי מיזוג רבים על בסיס אישי. כמו כן, מערכות מיזוג אוויר VRF בטיחותיות ומאפשרות שימוש גם במערכות מפוחים לשחרור עשן במקרה של שריפה.

כיצד מופעלת מערכת מיזוג אוויר VRF?

מערכת VRF מאפשרת ליחידות פנימיות רבות לפעול על אותה יחידה חיצונית. בנוסף, בניגוד לפתרונות מסורתיים מבוססי צ'ילרים, הם מאפשרים דרגות קירור משתנות במקומות שונים. מדחס האינוורטר הוא מה שנותן למערכות מיזוג VRF את היעילות יוצאת הדופן שלהן. בהתאם לדרישות של כל מיקום, ניתן להגדיל או להקטין את קיבולת המדחס עם פתרונות אוויר אינוורטר. מצד שני, פתרונות ללא אינוורטר, שהם פחות חסכוניים באנרגיה מ-VRF, מגבירים את המדחס בקיבולת מלאה בכל עת, מה שאומר שהוא מופעל או כבוי.

יתרונות מערכות מיזוג אוויר VRF

יש הרבה יתרונות למערכת מיזוג VRF, כמו למשל:

  • יעילות אנרגטית- מערכת זו נועדה לספק ליחידות הפנימיות את הכמות הנכונה של נוזל קירור. בנוסף, היעדר תעלות משפר את יעילות האנרגיה שכן איבוד אוויר קריר דרך תעלות מהווה יותר מ-30% מצריכת האנרגיה.
  • התקנה גמישה וקלה- הציוד העיקרי במערכות מיזוג VRF הוא זעיר. לכן, אין צורך בחדרים ובמיקומים מיוחדים לציוד חימום וקירור.
  • נוחות ואמינות- מדחסי האינוורטר של מערכות מיזוג האוויר VRF מנתחים את הצרכים של כל רכיב במבנה העסק ומספקים בדיוק את הכמות הנכונה של קירור לכל יחידה פנימית.

בעזרת חברת ס.א.א הנדסה ומיזוג אוויר בע"מ ניתן לספק זרימת אוויר אופטימלית לכל נקודה בחדר, על ידי התקנת מערכת ניהול ובקרת אקלים של מערכת מיזוג אוויר VRF.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here